提名暴徒角逐和平獎?
提名暴徒角逐和平獎?

最近,網上流傳一條片段相當有趣,一班暴徒喺旺角堵路聚集,而且列陣「步步推進」,突然因為一條「黃色欄杆」倒下,發出「嘭」一聲巨響,啲暴徒即刻嚇到「雞飛狗走」全員撤退,有人笑言原來「欄杆」好用過催淚彈,甚至有人笑言呢條「欄杆」值得攞個「諾貝爾和平獎」,要向「欄杆」敬禮;如果一條「欄杆」可以攞和平獎,咁和平獎嘅「門檻」真係相當低。呢頭講開和平獎,廣男日前睇民主黨立法會議員許智峯嘅社交平台,就見到佢稱有挪威國會議員已經提名香港人角逐諾貝爾和平獎;對於呢個「提名」,廣男充滿「黑人問號」,外國議員要提名香港人角逐和平獎,又唔知包唔包括一直喺香港「打砸搶燒」嘅暴徒呢?

 

只有警暴 沒有暴徒?

 

老實講,本港嘅盲反派政客向來喜歡勾結外國勢力,係一個不爭嘅事實,許智峯去到外國同外國政客會面,稱「Guri Melby(挪威國會議員)向我確認已提交香港人角逐諾貝爾和平獎提名」、「感謝Guri Melby一直關注香港人權狀況,為香港人向國際發聲。挪威一直是捍衛人權與言論自由的表表者,暴政當前,國際之間更要保持連結」,廣男真係唔明白,挪威人捍衛人權同言論自由等等,咁挪威人捍唔捍衛香港暴徒「打砸搶燒」嘅行為呢?佢哋有議員要提名香港人去攞和平獎,所謂「香港人」,到底包括咩人?

 

平心而論,如果有外國政客要提名「香港人」(要講明只包括和平示威、表達訴求嘅香港人)去攞獎,廣男覺得件事都未算離譜;但如果只係籠統地表示要提名「香港人」,廣男就覺得大有問題喇,因為香港示威者當中,有唔少人其實係「打砸搶燒」嘅暴徒,對住無辜嘅香港人,佢哋打、燒甚至用磚頭殺人,係真係殺死咗人果隻;對住店舖、商號,佢哋稍稍唔鍾意就打爛、火燒人哋店舖,大家應該問下提名「香港人」果位挪威議員,佢提名嘅「香港人」,包唔包括激進示威者或者暴徒,如果只係包括和平示威者而摒棄暴徒,即係「反暴力、反暴徒」,咁佢哋「曲線」(反暴力,保法治)就要講明喎!

 

勿聽信盲反派讒言

 

有外國政客認為香港爭取「自由、民主」,甚至值得攞和平獎,廣男覺得當中可能有兩大原因,一係佢哋就俾香港盲反派政客誤導,以為香港嘅示威「好和平」;一係佢哋就有其他政治計算,包括想借機打擊中國;又或者,兩個原因都有。但無論如何,暴徒如果被提名角逐和平獎,好抱歉,呢個對「和平獎」而言,實在係一大諷刺! 

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

20
嬲爆
5
超無奈
2
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    還有美國國會山莊等法輪功、疆獨恐怖組織成日擺攤檔抗議的地方,都要跟著擺。
    • jthk
      jthk
      4年前
      0 回應 檢舉
      好呀,建制為何不學法輪功,帶了外國不播的反修例恐怖份子/組織視頻,天天去挪威議會天天展示及播放香港反修例恐怖活動?建制天天看CIA在港玩的把戲,看了二十多年,一點也學不會嗎?

      沒有更多評論

      沒有更多評論