「眾志」賣「政治口罩」?
「眾志」賣「政治口罩」?

近月香港鬧出口罩荒,「香港眾志」就「食住條水」,喺社交網站宣布由美國採購到十萬個「中國製造」嘅口罩,會喺佢哋嗰網店到畀人搶購,點知「眾志」一時話自己承擔運費,之後宣布賣同一款口罩有「三種價錢」,最貴嗰款係講明要籌錢畀「醫管局員工陣線」成立嘅基金,消息一出網上群情洶湧,惹來罵聲一片,最終「眾志」取消計劃,統一賣最平(唔洗買家捐款同俾運費)嗰款。計廣男話,「眾志」擺明就係想借機籌款畀之前搞罷工嘅「醫管局員工陣線」,但係見畀人狂鬧,勢色唔對就即刻縮沙!

 

口罩定價「三級制」

 

雖然「眾志」依家已經刪左有關口罩定價「三級制」嘅帖文,但係聰明嘅網民一早截圖「留底」,根據「眾志」本來定價,同一款口罩分別賣98元、128元同258元,最平嗰款係聲稱由「眾志」補貼運費,中價就係買家自已出運費,最貴嗰款就係包埋捐款,想買邊款就由買家決定。既然「眾志」都開宗名義要籌錢,不如大大方方搞募捐,但係又要用賣口罩去做「煙幕」,咁點會唔引起公憤?

 

「眾志」仇中 賣中國製口罩

 

廣男一開始仲以為,「眾志」賣口罩,係想為「抗疫」出一分力,點知到頭來原來又係一場政治行動,佢哋仲想借機幫支援參與醫護罷工嘅基金籌款,但係一場醫護罷工,就搞到公立醫院服務被癱瘓多日,仲有病人懷疑因為人手不足、出意外而失救致死,「眾志」仲想叫人捐錢畀佢哋?更搞笑嘅係,一向仇中反中嘅「眾志」,竟然都要賣中國製造嘅口罩?咁咪正正講咗一點,內地同香港關係密不可分,好多物資都係靠內地輸入,就算「眾志」幾「反中」都好,最後咪都係要用中國貨!

 

對於「眾志」聲稱「補貼運費」賣口罩,係咪真係事實、係咪想做「善事」,廣男就唔多作評論啦,留返畀大家自行判斷,但係廣男突然諗起,成件事好似「熟口熟面」,十足「眾志」推銷《香港人權民主法案》嘅翻版,又係先搞場「大龍鳳」再叫大家捐錢一樣,講到底,都係錢同政治! 

  

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

86
嬲爆
10
超無奈
4
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    不是這麼簡單喎!香港眾志後面是外國反華情報機關,可以利用網上過數機會播毒,攻擊所有相關銀行電腦系統?再者,網上已傳今次肺炎疫情是生化戰,港黑暴已在恐襲診所,黑醫護仍在癱瘓醫療系統。香港眾志賣的是醫療用品,又拒絕透露來源,口罩會不會黑心到放細菌?事態不要看得如此輕鬆,背後是反華情報機關,要報警。

    沒有更多評論

    沒有更多評論