傳媒煽暴失實 警方屢去信駁斥?
傳媒煽暴失實 警方屢去信駁斥?

《生果報》作為全港最大嘅「煽暴」媒體,佢哋嘅報道有幾偏頗,相信大家都知,明明係暴徒,佢哋話係「衝衝子」;明明係暴徒搞事,佢哋就話係警方濫捕;明明係縱火狂徒,佢哋就話係「火魔法師」。廣男呢幾日睇新聞,原來警方自去年10月至今已經25次去信《生果報》,點名駁斥佢哋歪曲事實同造謠嘅報道,最近仲話《生果報》七個月以來對暴力同暴徒輕描淡寫,但就不斷抹黑警方,煽動仇警情緒,不負責任且居心叵測,警方對此表示強烈不滿,仲講明會保留一切追究權利。其實,《生果報》發行咗廿年有多,佢哋無能力求證事實咩?唔係囉,佢哋的確如警方所講,根本只係喺度煽動仇恨!

 

加個「疑」字 講乜都得?

 

對於《生果報》嘅失實或者煽動仇恨報道,真係多得「不能盡錄」,但廣男想舉一個例子,就係《生果報》喺12月有「似是而非」嘅報道標題為〈防暴疑影記者放Telegram〉,警方就批評《生果報》無查證,加一個「疑」字就亂咁抹黑警務人員;廣男就覺得,警方真係講得好啱,《生果報》真係加咗個「疑」字就真係「講乜都得」,之前《生果報》黎智英,咪又係「質疑」破壞銀行嘅係「喬裝警員」!人哋話「斷估無痛苦」,《生果報》就擺明係「老屈無痛苦」!

 

《生果報》抹黑警員,故然可恨,廣男覺得《生果報》更可恨嘅地方,係佢哋近半年多時間不斷煽動香港市民出嚟抗爭,老實講,啲後生仔出嚟抗爭、犯法甚至做「火魔法師」,被定罪嘅話最高刑罰係終生監禁,《生果報》同啲盲反派政客如果咁崇尚抗爭,點解唔見黎智英帶埋啲仔女、子孫出嚟「違法達義」呢?因為佢哋都知道,有起咩事上嚟「衰硬」,所以都係推其他人啲仔女出嚟做「爛頭卒」好!

 

仇恨不息 抗爭不滅

 

雖然依家社會氣氛稍稍有平息跡象,但廣男想同大家講,件事係「未完」嘅,仲有大約九個月左右就係立法會選舉,《生果報》以至盲反派政客,一定煽暴、縱暴到今年年尾,如果佢哋唔散播仇警情緒,唔叫人繼續抗爭,佢哋就好難再喺選舉「食糊」,推動佢哋嘅「奪權」陰謀,所以黎智英等食盡「人血饅頭」嘅政客,已經係咁催谷立法會選舉。《生果報》、盲反派係咪真係為香港?呢個問題大家可以自己思考下,但《生果報》想推多啲年輕人出嚟就炮灰,就肯定係真! 


原圖:大公


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

26
嬲爆
6
唔係呀哇
0
無意見

評論