大專學界「鬼拍後尾枕」?
大專學界「鬼拍後尾枕」?

廣男呢幾日一路睇住浸會大學學生會長方仲賢,大鬧台灣民進黨「以港人鮮血換選票」單嘢嘅劇情發展,真係越睇越好笑。話說方仲賢早前拋出「人血饅頭」論之後,可能自知「不妙」,急急腳澄清之餘,仲親身飛去台灣道歉,搞到好似負荊請罪咁款。唔知係咪仲擔心「做得唔夠」,日前方仲賢背後嘅「香港大專學界國際事務代表團」又發咗篇帖文道歉解畫,點知就逐一「點名」篤爆有份「無私付出支持」香港黑暴運動嘅台灣組織。「大專學界」呢一招,究竟係鬼拍後尾枕?定係因為不忿「道歉」而懷恨在心?又或者係「做多錯多」?就真係得佢哋自己知喇,不過佢哋嘅「篤爆」就真係令大家大開眼界囉!仲話香港黑暴無大台無台灣黑手?!


「一夜間籌募大量頭盔」?


嗱,唔好話廣男作故仔,大家睇番大專學界嘅帖文,白底黑字清楚寫住:「感謝各台灣組織,包括台權會、邊青、基進及陸委會等,持續關注香港人士半年以來的努力及無私的付出」;「台灣對香港人的支援有增無減,自6月起大力以行動支持香港運動,不論是遠道以螞蟻搬家形式運送物資來港,一夜間為港人籌募大量頭盔。」不過最搞笑、亦最耐人尋味嘅係,廣男今朝再睇番篇帖文,就已經刪咗幾個台灣組織嘅名稱,大家又點睇呢個動作?廣男想講,呢啲咪就叫「此地無銀」囉!


大家睇完笑完,再稍稍細味下成件事,就會發覺其實內裡「信息量」好大,亦都變相令大家再一次睇清台灣政客組織、以至香港一啲所謂「抗爭團體」嘅真面目。例如台灣方面咁,對於香港嘅政治事件「有水即抽、用完即棄」,明眼人都睇得明喇!如果唔係,點會連方仲賢都「睇唔過眼」、一開始咁「義憤填膺」啊?!調番轉頭,大專學界其實亦都「半斤八兩」,平日就扮到幾咁「正義、偉大」,但只要一有不滿或者一言不合,隨時反咬你一口。


幕後「台獨」勢力現真身


另一個更大嘅問題,係今次事件令大家大開眼界,原來有咁多台灣組織「無私」支持香港黑暴運動;大家終於明白,暴徒咁齊整嘅full gear裝備係點得來,仲要喺「一夜之間」就做得到。如果仲有人話今次黑暴背後都係「自發、冇組織冇大台」,大家仲信唔信?值得留意嘅係,大專學界帖文中仲提到佢哋嘅「模仿對象」、一個叫「 台灣人公共事務會(FAPA)」嘅組織,仲話「我們尤其感謝FAPA一直對我的指導,令我們早前可以在美國進行有關《香港人權與民主法案》的游說工作」,廣男翻查公開資料就睇到,呢個FAPA 1982年喺美國成立,總部設於華盛頓,一直致力推動「台獨」。講到呢度,對於大專學界要「模仿、學習」啲乜,又做過乜,大家明喇!


廣男只係想奉勸一句,唔好再欲蓋彌彰、講咩「冇外部勢力插手」之類嘅鬼話喇!大家又不妨放長雙眼睇落去,「精彩劇情」可能仲會陸續有嚟。


原圖:中央社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

51
好好笑
4
唔係呀哇
7
無意見

評論