你不怕死 但你家人呢?
你不怕死 但你家人呢?

騙徒手法層出不窮,《生果報》「鼓勵」暴徒繼續抗爭嘅手法,當然亦都係日日新鮮啦;今日廣男睇《生果報》,發現《生果報》原來已經有之前嘅支持抗爭、美化暴徒,「進化」成為講述示威者「死也不怕」,就算警方出動實彈,都要「走到前線」、「奉陪到底」云云。廣男好奇,《生果報》講到啲抗爭者唔怕死,或者有抗爭者真係「唔怕死」,但若果真係因為抗爭而死,咁佢哋家人點?係咪自己反政府願意送上性命,就打算留低家人承受傷痛呢?


抗爭不能回頭?


睇到《生果報》呢篇題為〈手足身心重創 抗爭漸無底線 衝衝子:警槍 監獄 也不怕〉嘅文章,訪問咗所謂「衝衝子」嘅陳先生,呢位陳先生話自己心裡面「無底」,亦唔能夠回頭,就算警方出實彈,佢亦會走到前線,仲寫好遺書,有事啲保險金會用嚟支援其他抗爭者;如果坐監,就當繼續「增值」自己,仲聲稱「港政府如果要令市民粉身碎骨,就算螳臂擋車,我都會奉陪到底」。睇到呢度,大家有冇一種心寒嘅感覺呢?


要家人傷心?無辜市民「陪葬」?


對於呢位陳先生,或者其他所謂嘅「衝衝子」係咪唔怕死、唔怕坐監,廣男唔係佢哋肚入面條蟲,實在唔知真假;但廣男就喺度諗,就算當呢位陳先生唔怕死,萬一佢真係因為抗爭或者做暴徒而「死在街頭」,佢家人會點?會傷心到咩程度?又或者佢因為施暴、同警方對抗而受重傷,咁佢之後日子就點?係咪一句「唔怕死」,就等於做乜都得?


另一系列問題,就係當啲所謂「衝衝子」、示威者甚或暴徒唔怕死、唔怕子彈,咁佢哋出嚟抗爭,甚至用上極度暴力手段,咁警方都會受傷,例如喺近日嘅暴力衝突中,就已經有暴徒直接向警方掟汽油彈喇,係咪啲抗爭者唔怕死,就可以搵埋啲警察以至其他無辜市民「陪葬」呢?有人打算勇武抗爭,但其他人唔想被牽連、受傷,如果一句不滿政府就可以做乜都得或者做「敢死隊」,咁香港以後用暴力就可以解決問題啦!


睇完呢篇報道,以至《生果報》嘅其他報道同評論,廣男剩係想問一句,《生果報》係咪嫌依家流血事件仲唔夠?收手啦,唔好再將年輕人變為反政府嘅籌碼! 


原圖:文匯報


60
嬲爆
7
超無奈
7
無意見

評論