「都係命 有死傷 不值得」
「都係命 有死傷 不值得」

「唔好打喇,死得人㗎!」記者一邊攞住攝錄機,一邊保護身邊已倒下嘅警員,呢一幕發生喺周日沙田新城市廣場,其實呢位攝影記者嘅同事當日喺另一個示威點被示威者毆打,攝記無考慮自己都可能成為襲擊目標,實在可敬!事後果位攝記接受訪問,講咗句「都係命,有死傷不值得」,帶出咗一個顯淺但似乎被忽略嘅訊息,就係人命安全,幾時都應該要顧及同保護。

 

連續兩晚救人

 

其實呢位攝記大哥,喺周六上水大遊行嘅時候,已經聯同在場警員出手救過一個突然間奔跑跳橋嘅青年;呢位攝記大哥上前救人,自己亦相當危險,但點解佢依然要挺身而出呢?廣男就覺得,關鍵係在於作為一個人,一個有良知嘅人,見到其他人生命安危受到威脅,只要能力所及,都應該挺身相救。呢啲先係廣男認識有質素嘅香港人,下下用拳頭解決問題嘅人,唔應該係呢個時代嘅人。

 

生命的價值

 

呢次救人事件,廣男覺得反映咗香港一直都持守、堅守嘅價值,就係尊重其他人,包括尊重其他人嘅生命價值;老實講,班示威者嘅政治訴求有幾強烈,廣男唔評論,但佢哋有政治訴求,係咪其他嘢包括他人嘅生命安危都可以不顧,可以瘋狂毆打警員呢?答案肯定唔係!別人嘅生命,我哋要予以尊重;別人嘅身體,我哋唔可以隨便傷害;香港嘅法治,亦唔能夠被某嘅人嘅政治訴求所凌駕!

 

大家喺鏡頭見到嘅,係一班示威者瘋狂圍毆警員,但佢哋所「打」嘅,其實仲包括我哋一向珍而重之嘅法治;當有人因為政治訴求,或者對政府有不滿就訴諸於暴力,咁以後係咪每逢大家有政治訴求,每逢大家有不滿,都可以用「自己方式」解決,包括用上暴力手段呢?就如救咗被毆警員嘅攝記大哥所講,「都係人命,有死傷不值得」,廣男就覺得,因為政治而破壞法治,一樣唔值得。


原圖:網上影片截圖
42
支持
17
好正
4
無意見

評論