盲反派《聯署聲明》抹黑香港司法
盲反派《聯署聲明》抹黑香港司法

噚日佔中九犯被判刑後,一眾反對派立法會議員好悲情咁發表所謂《聯署聲明》,聲稱對判刑感到「難過、憤怒」,又話會「對九犯嘅付出銘記於心」,廣男發覺,《聲明》裡面有幾個關鍵詞好「搶眼」,包括「政治武器」、「政治審訊」、「白色恐怖」同「失去免於恐懼的自由」等等。廣男質疑,盲反派咁講法,其實係咪攻擊緊香港嘅司法制度呢?即係盲反派可以犯法,但政府唔以執法,法庭唔可以審判佢哋?好似係佢哋喺度搞「白色恐怖」先真喎!

 

呢份由22位盲反派立法會議員聯署嘅《聲明》,稱今次判刑係「利用司法作為政治武器,以達到白色恐怖管治目的」,而「佔中九子面對的是政治審訊,目的是把香港的民主抗爭打壓至噤聲」,又聲稱「專權政府圖令港人連免於恐懼的自由也失去」云云。廣男諗唔明,九犯依家係犯法,仲要明知自己係犯法架喎,關噤聲、政治審訊咩事? 盲反派平時就大大聲話「尊重法治」,原來當佢哋面對法律制裁,就唔駛尊重法治嘅。

 

盲反派的「白色恐怖」


當盲反派喺度講「白色恐怖」,大家真係要諗清楚,如果佢哋無做任何事,尤其係無做犯法嘢而被拉被告被定罪,佢哋話係「白色恐怖」,廣男覺得仲可以,但佢哋喺2013年就開始話自己要「違法達義」、「佔領中環」,講明會犯法,又話自己會自首承擔罪責,之後將違法概念付諸行動,政府之後依法辦事,法庭依法審理案件再判刑,請問邊度係「白色恐怖」呢?盲反派係咪又想用「大話講一百次變真話」嘅招數,令到人聽聽下真係以為佢哋係無辜、被打壓呢?

 

誰在剝奪自由?


至於盲反派話判刑令到香港人無咗「免於恐懼的自由」,就更加係顛倒是非、調番轉嚟講。廣男認為,所謂一個人有「免於恐懼的自由」,係包括人處身於安全嘅地方、免於恐懼,其他人唔會、亦唔可以侵犯自己嘅自由。但佔中九犯、盲反派搞違法佔領,堵路、衝擊甚至襲警,似係佢哋令到人「恐懼」「失去自由」先真喎!講到呢度,廣男實在唔可以唔佩服盲反派顛倒是非嘅能力,因為佢哋出於政治需要,真係乜都講得出口!


原圖:圈傳媒

9
嬲爆
2
驚訝
2
無意見

評論

你可能感興趣