「民族黨」話自己以「香港利益為依歸」喎!
「民族黨」話自己以「香港利益為依歸」喎!

「香港民族黨」陳浩天去香港外國記者會(FCC)宣揚「港獨」,畀社會各方人士鬧到爆,但盲反派唔少分析都認為陳浩天「一舉成名」;陳浩天可能見呢排比較多人留意佢,佢日前又搞小動作,向美國總統特朗普發公開信,話要求撤銷香港同中國嘅世界貿易組織成員身份,仲想香港都受到制裁,不過美國就好似唔多理佢,美國駐港總領事仲話香港仍然有足夠自治,可以得到特別待遇。「熱面貼著冷屁股」嘅陳浩天跌咗落地都要攞番炸沙,聲稱「民族黨」係為香港利益、「站在正義一方」等等。下,而家陳浩天擺明靠害香港仲話自己係「正義」?唔好玩啦!


宣揚「港獨」豈是正義!


畀美國駐港總領事館請佢食完檸檬嘅陳浩天,似乎非常不甘,噚日喺「民族黨」嘅Facebook發帖,話「民族黨」係以香港利益作最大依歸,稱香港要避開貿易戰,就要同國家撇清關係,要做一個「主權獨立嘅香港」,仲話「民族黨永遠站在正義的一方」。囍雨實在好奇,一個一心搞亂香港嘅政黨或者政客,邊度「正義」呢?


首先,囍雨就覺得「民族黨」要搞香港獨立,既係分裂國家、危害到社會秩序的行為,亦都係想將香港推入亂局嘅主張,根本就一啲都唔正義。唔同嘅人對正義都有唔同嘅睇法,但要分裂國家、危害市民嘅行為,Sorry,囍雨完全唔覺得係正義。另一個問題,如果「民族黨」或者陳浩天覺得自己係「正義」,咁叫其他國家制裁埋香港,想香港廣大市民受害,呢啲係咩「正義」?呢啲破壞香港嘅行為,係不義、叛逆就真!


美國不領「人情」


今次陳浩天要求美國制裁香港而美國駐港總領事館嘅回應,囍雨覺得都算幾公道,起碼美領事清楚指出香港係有足夠嘅自由或者自治,可以支持到美國繼續喺雙邊協議同計劃上給予特別處理。其實陳浩天等政棍講到「一國兩制」或者《基本法》已死咁,但佢自己依然可以每日喺度「反中亂港」,而盲反派傳媒又可以大肆報道幫佢宣傳,呢啲就係「一國兩制」下《基本法》所提供嘅保障囉!不過,言論、結社或者集會自由,係唔包括搞「港獨」、分裂國家嘅自由,Okay?!


原圖:Takungpao

3
嬲爆
0
唔係呀哇
0
驚訝
0
無意見

評論