的士服務 遲來的檢討?
的士服務 遲來的檢討?

近年的士服務常常受人詬病,市民不時會喺媒體、互聯網度耳聞目睹種種有關的士嘅投訴,更不斷有聲音要求政府介入改善質素;去到噚日,政府終於公布成立「的士服務質素委員會」,除咗官員、議員之外,仲搵埋業界代表加入,以正式渠道研究改善的士服務之法。香港的士服務質素係點,相信大家心中有數,政府成立委員會,部分回應咗市民認為的士有善空間嘅訴求。

應反省為何客戶不搭的士

市民對的士服務有幾滿意?有幾不滿?某程度上都反映喺佢哋選取其他召車服務,如Uber,或其他「白牌車」,所謂「用腳來投票」。無他嘅,人哋識得包裝,搵啲靚車司機加盟,加上態度好、有免費紙巾同樽裝水供應等等,市民畀得起錢,就算貴啲都好,都會選呢種「非法白牌車」,算係人之常情囉。不過,正如大家所知,呢啲「非法白牌車」有起意外上嚟,隨時冇法律同保險保障,係唔係繼續搭,真係見仁見智,消費者都要小心做「決定」。

的士違規問題必須正視

廣男之所以認同的士服務有「改善空間」,全因兩個字:「拒載」。的士司機「拒載」嘅理由可謂多不勝數,例如同你講「唔過海」、「唔識路」、「不如行路」、「不如你搭前面架車」、「交更」等等。類似情況,相信唔少市民都試過,廣男喺度唔講咁多啦;講到尾,絕大部份市民都只係想搭車,選「非法白牌車」肯定唔可取,但的士業界都真係做返啲嘢畀人睇先得架,都唔同你講顧客永遠是對的,多少少笑容、講句多謝,唔係咁難囉。

今日政府終於肯成立委員會檢討的士服務質素,撇除服務態度外,廣男覺得政府亦要好好處理違規問題;票控違規司機梗係必然啦,最重要係唔好令到相關規管法例「形同虛設」。所以,要解決好的士服務質素嘅問題,政府首先要有一套有效而且真係會做嘅「執法」制度,處理唔好違規問題,其他服務問題都唔駛點傾。冇錯,的士服務唔好,亦唔係市民光顧「非法白牌車」藉口,但除咗一味話人影響你生計,的士業界都係要自強不息,否則遲早都會被社會淘汰。

原圖:Wenweipo

評論