這套《紅VAN》 有誰共「明」?
這套《紅VAN》 有誰共「明」?

以本土電影作招徠既《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》(下稱《紅VAN》),喺上個禮拜正式上映,作為港產片既超級粉絲,廣男第一時間約埋老友一齊睇,睇下呢套改編自網絡小說既戲有幾好睇、有幾共鳴同幾親切啦!結果,令人非常失望!

首先,唔可以否認《紅VAN》好有親切感。廣男由細到大都喺新界長大、行慣旺角,《紅VAN》入面既場面無論係旺角、獅隧、大埔道、廣福道等場景都耳熟能詳,廣男見到呢啲場景既時候,感覺《紅VAN》好「貼近」自己。可惜,除咗親切既場景、老戲骨如任達華、林雪既演出外,《紅VAN》已經無地方值得廣男讚賞。

《紅VAN》旨在賣弄「金句」

《紅VAN》之所以未上映就「紅」遍香港,佢除因為佢本土味重外,更重要係某壹傳媒不斷吹捧套戲,話套戲充滿影射社會、政府、官員既「金句」,係《紅VAN》既精華所在喎。講真,呢啲「金句」設計得好唔好,見仁見智啦,夾硬用攞嚟批評政府就OK既,但若然套戲只係每隔一段時間放一、兩句「金句」出嚟,而觀眾完全唔明《紅VAN》講乜,又唔知佢成個故事到底想點,更加唔知佢啲情節點「彈」出嚟,有再多「金句」都冇用,咁樣其實對觀眾好唔公平,要觀眾攞一百、幾十蚊入場睇「金句」,咁不如叫大家買本《世界名句大百科》唔係仲抵咩?

至於有人話好有共鳴,或者話無睇過原著唔會明,又或者會話要睇埋《紅VAN》下集先會明。廣男無權Challenge人哋既觀感,但分上、下集既電影廣男都睇過唔少,人哋就算分咗上、下集,故事表達一樣可以好清晰,好既電影就應該將原著既精粹演活喺螢光幕上。如果十個人睇《紅VAN》有九個睇到一頭霧水,仲要話睇唔明既觀眾有問題、唔本土,廣男唯有應承自己「見識淺薄」。

本土包裝,內容欠奉

如果要廣男用八個字形容《紅VAN》電影,呢八個字就係「本土包裝,內容欠奉」,實在要恭喜陳果導演及某壹傳媒成功喺輿論上製造一陣《紅VAN》熱,可惜有成功既包裝唔代表有好既內容,《紅VAN》既短暫成功,唔可以否認係因為佢果層「本土」糖衣。講白啲,《紅VAN》Sell既,就係大眾對社會甚至兩地矛盾既不滿!觀眾入場後發現完全「貨不對辦」,呢種宣傳手法,值得商榷。

引用《紅VAN》「金句」對白 -「大家無謂再呃自己話出面一切係正常,我諗,大家係時候停一停,面對我哋見到嘅現實」,眼前既《紅VAN》只係一個包裝,我哋應該諗下,係咪只要自稱係反映社會、嘲諷政治既嘢,我哋就要義無反顧咁支持呢?這套《紅VAN》,恕廣男沒有共鳴!

原圖:hkbus.wikia

評論

  • Happy21
    Happy21
    3年前
    0 回應 檢舉
    • Happy21
      Happy21
      3年前
      0 回應 檢舉
      Good
      • Happy21
        Happy21
        3年前
        0 回應 檢舉
        :blush:

        沒有更多評論

        沒有更多評論