又玩百分百感覺 到底邊個唔想有普選?
又玩百分百感覺 到底邊個唔想有普選?

前日政府搞第二場政改早餐會,除咗政務司司長林鄭月娥、律政司司長袁國強同中聯辦法律部部長劉新魁之外,立法會議員亦係重要既主角。誰不知本應係「各自表述、互不引述」既會面,竟然變咗做二次創作大賽,公民黨郭家麒會後「巧京京」咁話,中聯辦會上講「普選無PLAN B,市民唔接受2017方案,就唔知幾時先有普選」,仲話係「少少恐嚇」喎。點知講完無耐,林鄭就行出嚟,踢爆郭醫生「不盡不實」、「演繹主觀」,「瘀爆」既郭醫生唯有認衰補鑊話自己果啲係「個人感覺」。


呢班人一邊抹黑政府同中聯辦,搞到談判雙方冇晒互信,另一邊周圍講中央政府冇誠意落實普選,所以要「佔領中環」,你話目的為咩喇?講穿咗,最唔想有普選咪呢班人囉,不斷耍小動作拉倒普選,居心叵測呀!計我話,政改早餐會其實已經係最普通同最溫和既會面,某啲人唔敢唔出席,費事畀人話唔肯溝通,但又唔可以畀政改成功喎,所以咪搞到劍拔弩張、似打仗多過似談判囉。

唔只係郭醫生係咁架,我相信連《蘋果日報》心態都係咁。就第一場早餐會之嘛,呢份報紙翌日又玩作新聞啦,論調同郭醫生一模一樣,唔通佢哋夾好咗要咁講?揣測啫、揣測啫,我冇「百分百感覺」指控呀,我唔會話自己就係證據架。

講返嗰份報紙,出完篇報道後,即日畀同樣有出席早餐會既公民黨立法會議員湯家驊「篤爆」係失實報道,你話,呢啲係乜居心?搞到大家都唔信中央想搞普選好著數咩?中央喺香港政改有角色架!

大家可以又會話:「唔會既,呢班人爭取民主咁多年,唔會咁衰既!」咁諗就大錯特錯喇,大家唔好唔記得,呢十幾廿年,呢班人都佔據所謂「民主」道德光環,一旦落實普選,香港再冇「民主派」同「建制派」之分,大家知啦,佢哋靠做立法會議員同作新聞攻擊政府食飯嘛,到時咪隨時失業同執笠?真係諗起都心寒呀。

評論

你可能感興趣