【今日網圖】寶刀未老
【今日網圖】寶刀未老

//恭喜晒方力申!//


剛於周一(26日)踏入44歲的藝人方力申(Alex),於生日翌日(27日)在多哈參加「世界先進游泳錦標賽」40至44歲組別男子200米背泳比賽中,游出2分19.86秒成績獲得銀牌。


方力申周三(28日)在社交媒體報喜,稱「阿媽我得咗喇,妳個肥仔,復出游水4年,終於攞到個世界先進分齡比賽嘅銀牌,係200米背泳,我最有機會嗰項已經游完,之後就爭取啲好啲嘅時間。」他又自嘲:「我想講我真係要減肥,由上年舞台劇完成後到今日,我重咗7kg,完。」他表示,游得金牌的Donal Thomas O'Neill同樣是代表香港,以前是愛爾蘭嘅紀錄保持者。


方力申入行前是香港游泳代表隊,曾是香港男飛魚,且不時奪得驕人成績,曾擁有11項香港游泳紀錄。他於2000年代表香港參加悉尼奧運會,在200米背泳及400米個人混合泳刷新香港記錄,而該兩項記錄保持了21年才被打破。


圖片來源:網上圖片



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

2
好正
1
心心眼
0
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論