【偏激言論】九十後拍片指父母不上街即不愛子女 網民:講野前先用腦諗吓!
【偏激言論】九十後拍片指父母不上街即不愛子女 網民:講野前先用腦諗吓!

日前網上流傳一段短片,一名自稱「九十後」的青年拍片,指自己參與了本月兩場遊行示威,「食咗好多粒催淚彈」後得出一個所謂結論:「年青人,你哋無上街嘅父母根本無愛過你」。


片段中該名青年以質疑的口吻指,「一個無條件愛仔女嘅父母嘅唯一本能反應係,睇到自己的子女畀人開槍射,只會以身擋粒子彈,而唔係喺到睇直播,你話你愛你仔女⋯你個仔女食緊胡椒噴霧嘅時候⋯你哋去咗邊?」他認為「大人」只為在子女身上得到利益,反問為何「今日嘅年青人要揹埋你地30年前無負到的政治責任?你哋唔出來不特止,仲要喺度指指點點,又講咩反對暴力,要咩和平理性表達,成日喺到扮清高、扮和平、扮中立,扮唔同意呢啲所謂嘅暴力方式。」


網上討論區不少留言,對這名「九十後」言論「睇到R晒頭」,覺得「over 咗」,指他言論「博出位」、著他「講野前先用腦諗吓」。


偏激言論連黃絲藝人黃秋生都在社交網站發帖,令他想起「紅小兵」批鬥父母的行為。直斥「出過嚟就佔領道德高地呀?好在唔係個個好似你咁啫。 出得嚟,就預咗硬食,有事就叫阿媽,學下做個男人啦。」而影片下午已被移除。


p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 20.0px Helvetica; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 20.0px Helvetica; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000; min-height: 24.0px} span.s1 {font-kerning: none}

原圖:影片截圖、黃秋生FB截圖

50
嬲爆
6
驚訝
16
唔係呀哇

評論

你可能感興趣