【粉絲心痛】劉德華含淚腰斬個唱 主辦機構宣布今日明兩日賽事
【粉絲心痛】劉德華含淚腰斬個唱  主辦機構宣布今日明兩日賽事

「天王」劉德華的演唱會可謂一波三折,繼早前發展購票時有排隊黨傷人風波後,昨晚演唱會開場不久,當唱至第三首曲目「如果有一天」時,劉德華突然停下向觀眾表示,自己因為喉嚨發炎「失聲」實在無法唱下去,需要腰斬演唱會,期間更一度落淚:「醫生建議我唔好唱,但我真係唔捨得。我唔想大家聽我呢把聲聽成個concert,但我冇辦法,所以我唱埋呢隻歌,要停止喇!善後嘅工作我會慢慢交代返,希望我盡最大努力唱完呢隻歌,亦都希望你哋陪我一齊唱。要同大家道歉,多謝你哋,你哋要俾多次掌聲你哋自己!」眾「粉絲」同聲高呼安慰偶像: 「華仔唔好喊!」。


主辦機構今日則發表聲明,除了昨日一場外,會同時取消今日及明日共三場演唱會,並希望劉德華休息後能繼續演出。主辦機構呼籲已購票者保留演唱會完整門票,將盡快公佈有關後續安排及退票事宜。


原圖:滾動工作室

4
令人傷心
7
仍愛你
6
撐住呀

評論

你可能感興趣