【製圖】邱達根:科技產業要發展 政府支持比人才與資金更重要
【製圖】邱達根:科技產業要發展 政府支持比人才與資金更重要

香港資訊科技聯會日前在培正中學舉辦「IT CHAT ROOM – 與青年科技創業家對話」,香港資訊科技聯會會長邱達根坦言,科技產業發展依靠人才、資金,以及政府的支持,而當中最重要的一項正正是政府的支持。

邱達根表示,放眼全球,由傳統的科技強國美國、日本,再到近來發展飛快的韓國、以色列,其中全部都有賴政府的規劃和長線支持。「最緊要嘅就係政府嘅支持,係規劃嗰度能夠比更多嘅科技公司一啲配套支持,稅項、政策、對產品出口嘅支持係對成個產業發展非常重要,所以我係非常之希望我哋盡快有個創新科技局,能夠比更多機會各位同學。」

邱達根指出,香港現在最需要更多人投身科技行業,「因為自2000年之後入讀IT嘅人係少咗。所以我哋希望,第一、有個局去提倡更多人去參與創意行業;第二、希望更加多同學、下一代嘅新力軍,首先去讀IT,認識IT,然後將來發展自己嘅事業。」

邱達根又談及在科技產業的發展上,與內地合作的重要性,「同國內合作,要有個創新及科技局,國內有好多政策係推行嘅時候,如果我哋香港有個相關部門係國內定立國情時候可一齊參與,一齊規劃,咁變咗可以引領一啲發展嘅趨勢嚟香港。」

評論