學民思潮停止運作 巨額款項去向惹質疑
學民思潮停止運作 巨額款項去向惹質疑

學民思潮昨日宣布「停止運作」,成員將於下月成立新參政組織,由召集人黃之鋒牽頭,並在半年內成立新學生組織。黃之鋒聲稱,現有的約145萬元銀行存款中,有70萬元撥至新學生組織,另外75萬元會成立法律援助基金作支援「學民」成員的訟費。不過,消息傳出,不少網民均表示質疑,學民思潮的faceboook上更有人留言促「回水」。以下為部分精警留言:

Movewheel Leo Choi:「好簡單好冷靜問一句,你地既資產點處理?求誠意解答」

柳振龍:「主要係錢唔可以搵人接替,都唔知到底有幾錢。到時萬一查出來唔係145萬,咁就好難交代。係同自己交代。」

Wan Guy:「呢啲係咪好似上市公司咁笠完水就解散,借殼還魂再上市集資?」

John Shaka Chung:「點解唔係新一代中學生接替前人?黃之鋒同埋佢當日既戰友升左大學,就無人可以接班?組織換人好小事,何必要完全停止?咁比人覺得你班核心成員只靠組織上位,無諗過長遠計劃點樣發展推動民主囉。無左核心人物就運作唔到只係因為你內部無長遠計劃,無搵接班人。」

Benny Tsang:「我要提醒你,昔日捐款支持學民思潮的人,是因應學民思潮的角色和理念(你們自己看看章程),而捐給『學民思潮』這一個組織,你們若要成立新團體參政,款項必須重新募捐。」

Bill Tsang:「一句講曬,還錢!」

 

評論