除咗賞花 禮賓府仲有其他嘢睇!
除咗賞花 禮賓府仲有其他嘢睇!

禮賓府一年一度既開放日,嚟緊星期日就到喇,以往大家去禮賓府,由於唔可以進入禮賓府裡面,所以除咗賞花以外,其實冇乜可以睇。不過實情當然唔係咁啦,禮賓府仲有其他嘢睇架,其中裡面就有部價值三萬蚊左右既「樹枝粉碎機」(碎木機),其實都好值得大家留意。

可能大家話,碎木機啫,有乜咁特別呀?唔好睇小呢部碎木機呀,查實佢主要係用嚟處理一啲跌到周圍都係既樹枝,禮賓府個花園咁大,又咁多樹木,要處理既樹枝同枯葉,自然就多到嚇死人,而且部份仲好大型,所佔既空間一啲都唔少。呢部機好就好在,只要將啲巨型樹枝成枝放晒入去,部機就會將樹枝打成碎塊,將來無論係運送,但只係單純要清走,亦容易好多。

身為禮賓府住客,平時又喜歡種植植物,特首梁振英話,碎咗既樹枝,可以用返嚟做肥料,相對化學肥料就唔使用咁多,可以話係相當環保。而家喺禮賓府部機算係試驗性質,他朝可以既話,希望可以推廣到去康樂及文化事務署轄下既公園,方便工作人員清理樹枝落葉。至於事唔事成,暫時仲未有定案。

評論