【又想煽惑?】出席英國6.12集會 羅冠聰:喺香港犯法嘅人唔一定係錯? 劉祖廸:希望堂堂正正慶祝香港200歲生日、香港保衛戰100周年?
【又想煽惑?】出席英國6.12集會 羅冠聰:喺香港犯法嘅人唔一定係錯? 劉祖廸:希望堂堂正正慶祝香港200歲生日、香港保衛戰100周年?

上周六是反修例示威中的「6.12衝突」兩周年,涉違《港區國安法》「著草」英國,正被香港警方通緝的前香港眾志成員羅冠聰和「攬炒巴」劉祖廸,在英國倫敦出席所謂聲援集會及遊行。


羅冠聰向支持者表示,「喺香港,犯法嘅人唔一定係錯嘅」,「我哋有冇得坐監,有冇得避免,唔係我地嘅選擇。我地嘅良心早就幫我哋決定左我地要行一段乜嘢嘅路」。他形容離開香港的人要善用「奢侈嘅自由」,要傳承故事,讓更多人知道「香港人嘅勇氣、爭取民主嘅歷程、所創造嘅事蹟」云云。


羅冠聰又指,「我哋心裡面,都喺背有住一個『重返應許之地』嘅決心,會『將返到香港,去做一個可以挺得起胸膛,挺得直腰骨嘅人』作為我地未來奮鬥嘅目標」。


另一出席的《國安法》通緝犯「攬炒巴」劉祖廸則稱,過去兩年曾經歷被捕、被襲擊和通緝,但他從不後悔,他更一度情緒激動,形容其心願是希望「手足們『喺不受恐懼支配底下去慶祝香港200歲生日,同埋香港保衛戰100周年』。


出席倫敦集會的英國政界人士包括保守黨前黨魁施志安(Iain Duncan Smith)、工黨亞太事務影子大臣金諾克(Stephen Kinnock)、保守黨人權委員會委員裴倫德(Luke de Pulford)。


圖片來源:羅冠聰及劉祖廸Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

5
好正
2
心心眼
12
好好笑
3
令人傷心
10
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 你的光榮,我的榮耀
      你的光榮,我的榮耀
      2年前
      0 回應 檢舉
      畜生

      沒有更多評論

      沒有更多評論