【似有還無】楊岳橋:公民黨議員擬捐薪約30萬予「黃色經濟圈」
【似有還無】楊岳橋:公民黨議員擬捐薪約30萬予「黃色經濟圈」

林鄭宣布聯同司局長等政府高層減薪1成,為期一年,外界關注包括縱暴派在內的立法會議員會否跟隨減薪、共渡時艱。公民黨立法會議員楊岳橋昨(10日)表示,公民黨議員表明不會將薪金交還政府,希望透過捐薪的方式,將錢捐給「黃色經濟圈」,暫時方向是捐出大約一成薪金,但詳情仍有待商議。


現場有一位記者隨即質疑楊岳橋:「點解你只係俾黃色經濟圈?全港市民都受緊苦㗎喎!點解要用公帑啲錢?」楊岳橋則回應指:「啲錢係我哋,係俾咗我哋嘅薪水嚟。」該位記者追問:「啲錢(人工)俾咗你就係你㗎喇?」楊岳橋聽畢隨即「吓」了一聲,更回應指:「對唔住,我唔係好明你個邏輯。」或意指人工是他所擁有,所以捐錢抗疫幫助市民也要「分顏色」。


圖片來源:文匯報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app



15
嬲爆
4
唔係呀哇
5
搞笑咩

評論