【短片】【笑聞一分鐘】美國懶醒玩「抵制」北京冬奧 被踢爆不請自來自作多情!

//美國政府呢場自作多情大龍鳳,真係𤓓爆!仲要有人跟,更加好笑囉!//


國家強大,自然多人眼紅,講緊乜事?講緊國家明年二月喺北京舉辦冬奧會,點知畀自詡為民主大國嘅美國帶頭搞咩咩咩外交抵制,白宮發言人普薩基話因為人權問題喎,唔會派任何外交人員或官員出席,但運動員可以照參賽;仲話咩咩咩喺美國人基因裡面,包括了為人權挺身而出的特性喎!


點知,話口未完就畀中國外交部連環踢爆,中國駐華盛頓大使館發言人話,根本無向美國政界人士發出任何邀請,所謂「外交抵制」,只係憑空而來,認為美國嘅做法,是「自命不凡的行為」及政治操縱,但唔會影響冬奧成功舉辦。外交部發言人趙立堅更加毫不客氣直接了當。趙立堅:「美國政客在未有受到邀請的情況下,不斷炒作『外交抵制』北京冬奧會,完全是自作多情、嘩眾取寵、政治操弄!」


真係𤓓爆!原來都無邀請過你美國官員出席冬奧會,美國政府就急急話唔派官員出席,請問咁點存在抵制先?之但係,美國盟友兼跟班新西蘭就有樣學樣,副總理羅伯遜話唔會派部長級代表出席北京冬奧喎,但諗咗另一個借口,話因為疫情關係,官員應該減少對外行程,仲慌死人話佢哋睇美國頭,強調決定同美國無關喎。你又信唔信?奉勸新西蘭一句,唔好跟車太貼囉,中方講明會對美國有反制措施㗎!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

24
好正
9
心心眼
15
好好笑
3
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • Happy21
        Happy21
        2年前
        0 回應 檢舉
        :+1:

        沒有更多評論

        沒有更多評論