【短片】【笑聞一分鐘】范國威晉身「踎監達人」?點解陶醉做「坐監共同體」?

//攬炒派繼續將踎監浪漫化,咁就祝佢哋慢慢歎,咪咁早出嚟搞搞震//


2021年踎監達人誕生!專業探監戶邵家臻又為大家帶來監獄最新消息,話范國威已經掌握晒獄中保暖、幾時加餸呢啲監獄資訊,講到范國威好威威咁喎?


是咁的,涉參與泛民違法初選嘅范國威仍被還押喺荔枝角收押所,話依家天氣開始轉涼,當其他囚友着3件衫嘅時候,佢拉吓筋熱身,就可以着短袖衫繼續生活。仲有啲自豪咁話還押咗差唔多1年,成為資深囚友,連幾時有雞髀加餸都瞭如指掌,好似好叻咁喎!


范國威仲話閒時就研究案情同埋讀書,過得幾充實;有時又關心吓其他人嘅聆訊進展,想知邊個瘦得厲害、邊個會一齊做運動、邊個醉心信仰,仲話大家好似「坐監共同體」咁𠻹。wow!唔知以為佢去咗渡假、幾咁疏肝呀!難為香港人要供食供住、幫佢哋班攬炒派埋單啊!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

8
好正
1
心心眼
3
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • 龍:dragon:的傳人
    龍:dragon:的傳人
    2年前
    0 回應 檢舉
    成班賣國賊踎足一世監,相信好多香港納稅人都願付皇家飯錢。
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent

      沒有更多評論

      沒有更多評論