【短片】【笑聞一分鐘】譚凱邦轉死性唔投訴?幫政府賣口乖有陰謀?

//譚凱邦突然賣口乖,係咪有啲可疑呢? //


世界變喇!世界變喇!自命環保先鋒、反政府好似食生菜咁平常嘅譚凱邦,竟然幫一個政府部門講好話?


聰明嘅你梗係知道有景轟呢?是咁的,呢個環保觸覺前主席兼前荃灣區議員譚凱邦,因為參與涉違國安法民主派「35+」初選,正被還押,最近喺監倉近距離體驗到極端天氣的威力,上個月短時間內兩次8號風球,佢踎緊嘅監倉因為閂唔實窗,雨水係咁打入嚟,「水浸眼眉」咁款,搞到佢全日就左抹右抹咁囉。


但係譚凱邦無發爛之餘,仲話咩咩海洋熱能增加,導致短時間形成兩個風暴,證明氣象預報嘅難度增加,呼籲體諒天文台咁話。wow !立場急轉彎到咁?點解嘅?唔通佢驚犯國安法入罪後有排踎,想賣定口乖,日後搵天文台幫手求情博減刑?大家明嘅!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

9
好正
2
心心眼
6
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      一個人改變自己的性格必經歷重大特變和痛苦,不然都是扮那哂野!

      沒有更多評論

      沒有更多評論