【短片】【笑聞一分鐘】胡志偉還押變在囚 為乜大呻難捱兼謝晒?

//胡志偉入獄嘅時候,明明講到自己好享受,又可以改善三高問題,又要完成學位,點會咁灰啊?//


正所謂「技多不壓身」,但對攬炒派政客來講,就係「案多不壓身」。因參與泛民「35+初選案」,從今年1月初就開始被還押嘅民主黨前主席、立法會前議員胡志偉,又因為另一單涉煽惑他人參與去年七一遊行,上個月16號被判囚10個月。於是胡志偉嘅身份,就由還押變咗暫時在囚,按懲教署嘅計算方法,佢會於11月6日又變返還押身份。


從法庭返到荔枝角收押所,胡志偉就開始打同情牌。話咩咩咩告別還押編號,換上終身囚犯編號,由灰色還押囚衣換上啡色在囚囚衣,顏色唔同待遇都唔同。佢仲大呻難捱,話探訪時間由每天見面變咗每周一會,日子變得好難過喎。


嘩,唔係呀嘛。胡志偉入獄嘅時候,明明講到自己好享受,因為坐監三高問題都得以改善,仲要喺獄中完成學位𠻹!依家點會因為一件囚衣轉咗色,又減少探訪時間就捱唔住啊?講到尾,唔想人生咁灰,咪初初就唔好犯法囉,坐監嘅人生並不會更精彩嘅。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

21
好正
2
心心眼
15
好好笑
2
令人傷心
0
嬲爆

評論