【短片】【笑聞一分鐘】 陳沛然突蒲頭講政治 不滿立法會無煞停掣?

//大家評吓理,有效率嘅議會,有乜嘢唔好呢?//

立法會議員陳沛然指立法會在這一年裡比較有效率,但又說:「立法會工作是監察政府,應該作監察角色,check-and-balance(制衡),但我相信這個年度未必做到這件事。」


咩叫思緒混亂?陳沛然做咗一次完美示範。話說自從政府要求議員宣誓效忠後,佢已經潛咗水,甚至自動放棄做選舉委員會當然選委,又講明唔尋求連任立法會議員,以為佢會繼續潛水至12月底任期屆滿,點之佢前日突然蒲頭講政治,一方面承認無咗民主派嘅的會無制衡,但又承認效率好咗,咁即係點呀?


咁都未夠,佢仲再解釋一吓立法會制衡政府應該點做:「監察或check-and-balance是一個平衡點,但現在就像一架車踩油就向前行,但為何要有煞停掣,原因是要轉彎,要有不同力度,現在很明顯就沒有煞停掣。」


聽完真係笑咗,完來有人喺議會度拖慢吓政府,就叫做制衡。咁唔怪得之前有攬炒派在席時個立法會搞成咁囉,陳沛然唔係想時光倒流啩?


相信大家都唔會忘記,有攬炒派的日子,立法會次次開會都七國咁亂、叫囂事少,搗亂掟雜物場面更加唔少得,最大件事係,選內會主席拉布拉咗成七個月都未選到,結果係民生議案大塞車,影響民生事大。唔通呢啲就係陳沛然所講嘅制衡?過去一年,立法會通過近50條法案創近年新高,若果陳沛然唔滿意議會變得有效率,咁佢放棄連任都係好事。   


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
3
心心眼
10
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • 你的光榮,我的榮耀
    你的光榮,我的榮耀
    2年前
    0 回應 檢舉
    由得黄色圈子自話自說啦。都忘記係乜水!

    沒有更多評論

    沒有更多評論