【短片】【笑聞一分鐘】邵嵐唔知錯不停唱衰香港 「堅離地」老點海外港人搞制裁?

//邵嵐真係死不悔改,仲叫其他海外港人學佢?大家要小心認清真相至得!//


本身係美國籍、綽號「城大粗口女」嘅邵嵐,月中至喺希臘雅典因抗議北京冬奧被捕、獲釋後急急腳返美國,若你以為佢會因為今次喺佢哋口中崇尚自由嘅西方國家,因抗議活動被捕,就會清醒咗,年輕人,你咁就真係高估咗佢。


點解咁講,因為佢呢頭返到美國,嗰頭即刻參與一個由非政府組織舉辦嘅網上論壇,題目當然離不開香港,呢位其實早係去年9月已經走佬離開港嘅小姐,喺個論壇上滔滔不絕咁大講香港過去一年「慘況」,至於佢舉咗啲乜嘢例子,都費事重覆,咪浪費大家寶貴時間,反正無論佢講乜,都係得一個結論,就係:香港民主倒退啦!


因為咁,佢呼籲要制裁中國、制裁香港,仲話而家只係得美國實施制裁,點名要求英國、加拿大同澳洲等都要有行動喎! 仲話,由於有港區國安法,只有佢呢啲「流亡」海外嘅港人,至可以呼籲制裁咁話。講到咁,好明顯佢真係唔知碇,根據國安法,就算唔係香港人,若果在香港以外地區違反咗國安法,都係犯法!自己犯法仲唔夠?仲想拉埋其他人落水?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

12
好正
1
心心眼
5
好好笑
1
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • 龍的傳人
    龍的傳人
    2年前
    0 回應 檢舉
    唔知港府可唔可以用引導條例要求佢遣返香港呢
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      good

      沒有更多評論

      沒有更多評論