【短片】【笑聞一分鐘】遲來的醒覺? 鄭松泰忽然自認低能

//鄭松泰想「洗底」嘅意願都好明顯啦!不過相信好多人都唔想佢再踏足政壇。//


前立法會議員鄭松泰於2017年時曾經就佢倒插國旗案判決時回應話:「今日呢個判決,我覺得係荒謬嘅。」


又係時候大家埋嚟食花生喇!乜嘢叫做今日的我打倒昨日的我,早前畀資審會裁定當然選委無效,連議員資格都即時冇埋嘅鄭松泰,有完美演繹。佢2016年10月中喺立法會倒插國旗區旗,翌年被判罪成時仲死不悔改,時至今日又轉口風喇!佢接受電視台訪問回顧議員生涯時,就重提倒插國旗區旗呢件事,仲話:「真是最低能、最小朋友。」吓,會唔會太後知後覺呢?

 

佢又話咩咩倒插國旗區旗案係深刻教訓,但講起佢出爾反爾嘅行徑,又點止一單吖。鄭松泰一直自吹自擂話自己屬本土派,同成班泛民表面上撐黃色經濟圈,但生日果陣就買咗個美心蛋糕慶祝,結果被黃人鬧爆,佢當時就好得戚咁以一句:「係啊,好食」,回敬網民。

 

由於被DQ喺5年內都唔准參選,會否東山再起?鄭松泰喺訪問中就話,呢一刻唔排除任何可能,又形容自己是暫別政壇喎,不過相信大部分港人都希望佢永別政壇。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

14
好正
9
心心眼
10
好好笑
5
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    Good

    沒有更多評論

    沒有更多評論

    你可能感興趣