【短片】【笑聞一分鐘】著草「攬炒巴」 講故佬上身 死撐黎智英唔係金主?

//李宇軒及陳梓華承認,串謀勾結外國勢力罪,庭上爆出更多內情,綽號「攬炒巴」的劉祖迪依家發聲明死撐,相信都冇人相信。//

12港人案中的「香港故事」成員李宇軒及法律助理陳梓華,周四(19日)承認串謀勾結,外國或境外勢力危害國家安全罪,控方在庭上交代案情,揭露幕後主腦黎智英、其助理Mark Simon、同埋著草去了英國的「攬炒巴」劉祖迪,點樣利用「重光團隊」(SWHK)呢個組織,進行勾結外國反中亂港及瘋狂Cap水的種種細節,眼見真相已經大白,著草的「攬炒巴」為了混淆視聽,即刻發個聲明想轉移視線?

「攬炒巴」話國際線係自發,又話「如果黎智英在幕後操縱,就唔需要眾籌」,如果留意到兩被告在庭上承認的案情,就知佢吹得幾大。

控方案情提及兩名被告的戶口,多次收到黎智英和Mark Simon戶口轉帳的錢,或眾籌所得的款項,部份款項高達幾十萬元。之後李宇軒再用眾籌的錢還畀黎智英,即係黎智英和Mark Simon係墊支住先,咁仲唔算幕後操縱,「攬炒巴」,唔好恰大家冇留意案情啦!

佢又話自己「一手一腳由零開始接觸外國議員」,更加係佢片面之詞,其實案情明明話,李宇軒在Mark Simon安排下見美國的參議員,這些先至係眼見事實!

身處海外印印腳的「攬炒巴」劉祖迪仲好豪氣咁話,拉佢兄弟會加倍奉還,如果你真係有咁多真相,不如返回香港,大把機會畀你講,香港的司法制度亦歡迎你返港「加倍奉還」。





請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
4
心心眼
8
好好笑
1
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    Good
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      篤灰者無處不在,如變色龍,你亦可變,回頭是岸!
      • 龙一吟
        龙一吟
        2年前
        0 回應 檢舉
        劉祖迪,你叻得過肥佬黎、M.Simon 、眾多民主派资深党員?自己照下鏡先啦!

        沒有更多評論

        沒有更多評論