【短片】【笑聞一分鐘】坐監坐到懷疑人生?岑敖暉自問被人用完即棄?

//岑敖暉話,連自己咁有名有姓嘅「政治人物」都萌生呢啲念頭,可想而知正在還押、等待審判嘅「手足」有咩感受。哇哇哇,說好「案底令人生更精彩」呢?岑敖暉嘅手足們,有咩想同佢講啊?//


坐監當攞勳章嘅泛民政客,竟然有一日都會後悔?是咁的,因參與去年泛民「35+初選」,涉違反《港區國安法》嘅荃灣前區議員岑敖暉,5月再因去年6.4非法集結案而被判監6個月,喺赤柱監獄服刑已經4個月嘅佢,尋日通過社交專頁貼文,竟然話「不免有氣餒」,自問「唔知為緊乜困喺度」?甚至思考過自己係咪「做咗condom」,即係被人用完即棄喎。佢仲話,連自己咁有名有姓嘅「政治人物」都萌生出呢啲念頭,可想而知一個又一個正在還押、等待審判嘅手足有咩感受。


哇哇哇,當初一班手足被你哋班泛民話「案底令人生更精彩」嘅歪理洗腦,犯法之後鋃鐺入獄,依家岑敖暉帶頭自認做「condom」,手足們點諗啊?岑傲輝仲繼續賣慘,話監獄處於鬧市中,但好似一個「黑洞」咁,所有訊息一係隔兩星期先可以傳入嚟,一係就要簡化為30秒嘅「簡報」。喂喂喂,坐監又唔係住酒店staycation,你依家先知咩?


不過岑敖暉最後戴頭盔,話自己諗通咗,話「監也許係為自己而坐,唔使將自己『美化』、『想像』為甚麼甚麼,講到尾都係自我抉擇」。既然係咁,唯有祝佢慢慢享受坐監生活嘅精彩囉。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

31
好正
4
心心眼
8
好好笑
2
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • +85290****65
    +85290****65
    2年前
    0 回應 檢舉
    :+1:
    • +85291****07
      +85291****07
      2年前
      0 回應 檢舉
      做之前有冇懷疑自己係中國人丶 係定無丶搞到平民百姓要陪佢去玩政治丶咁我哋又懷疑邊個?

      沒有更多評論

      沒有更多評論