【短片】【笑聞一分鐘】為獄中「兄弟」楊岳橋慶生 走佬郭榮鏗傷口撒鹽?

//郭榮鏗既然咁關心獄中兄弟,又喺度慫恿手足送頭,就唔好得把口,自己返嚟香港最實際。//   


正所謂「泛民猶如同林鳥,大難臨頭各自飛」,講嘅係就係呢對昔日公民黨嘅好黨友郭榮鏗同楊岳橋囉。因參與泛民「35+」初選被還押嘅前公民黨議員楊岳橋,6月5日喺獄中度過40歲生日。呢位早就攜一家大細遠走加拿大嘅好友郭榮鏗,就喺社交網站遙祝對方生日快樂。更形容楊岳橋「係從政路上難得遇到的好友」,仲話咩咩咩「今你身陷囹圄,身為好友的我只能每天向上主禱告,祈求你與牆內各人安好。祝你在亂世下的生日平安」,結尾來多一句:「兄弟,撐住啊!」


哇哇哇,真係針唔拮到肉唔知痛。郭榮鏗依家可以同家人喺加拿大團聚,唔使坐監又可以周圍去。而佢口中嘅好兄弟楊岳橋只能喺獄中同一班同路人苦中作樂。都唔知郭榮鏗呢番祝福係真心定係風涼話。倒不如祝楊岳橋「留案底令人生更精彩」來得實際啲。


唔單喺兄弟傷口上撒鹽,自己走佬嘅郭榮鏗仲叫手足繼續送頭。佢喺6月4日一早po出圖文,話咩咩咩「來個光明正大的紀念,衝擊這條不正常的底線」。嘩,當日警方早就宣布反對集會,郭榮鏗明知犯法仲曲線叫人去試底線,係咩居心啊?既然咁關心獄中兄弟,又喺度慫恿手足,就唔好得把口,不如自己返嚟香港最實際。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
2
心心眼
8
好好笑
1
令人傷心
5
嬲爆

評論

  • +85291****08
    +85291****08
    2年前
    0 回應 檢舉
    垃圾
    • +85291****08
      +85291****08
      2年前
      0 回應 檢舉
      :rage:

      沒有更多評論

      沒有更多評論