【短片】【笑聞一分鐘】長毛岑子杰踎監無得選 社民連率先扯白旗?

//無論社民連係故意定係心虛而唔參選,選委會同立法會都少咗一堆搞事搞非嘅人,絕對係可喜可賀!//


講到搞風搞雨,社民連一班成員絕對係專家。點知連扯白旗佢哋都要爭第一。完善選舉制度嘅法例上月尾刊憲正式生效,一眾泛民政黨中,社民連尋日第一個撲出來宣布,不會參與今年選舉委員會界別分組選舉同立法會選舉喎。而佢哋嘅理由呢,就話咩咩咩「不滿新制度變相廢除公民提名權,認為香港嘅制度已喪失公平公正性,不能依賴議會推動民主運動」。咦,選戰未開始就棄權,點解嘅?


嗱嗱嗱,不如同大家點算一下社民連四頭目有咩下場:副主席長毛同秘書長吳文遠分別涉多宗罪踎緊監,最新鮮滾熱辣一單判刑,就係前年10.1未經批准集結案,長毛夾埋要坐22個月,吳文遠總刑期係14個月14日。至於另一個副主席岑子杰涉民主派「35+」初選,被控串謀顛覆國家政權罪,不准保釋還押候訊。而主席黃浩銘因佔旺刑事藐視法庭、佔中等案坐完監,但因為監禁期超過3個月,法例規定5年內不得參選。況且新選舉安排要「愛國者治港」,你哋係成日打住反國家嘅旗號,係咪「愛國者」大家心中有數啦。係咪心虛怕入唔到閘先打定輸數呢?退一萬步,你哋成日搗亂做騷博收工,就算俾你哋入到議會,隨時咪又係被DQ!


網民指:你地莊都輸埋,揾咩嚟參選?有網民指:係怕死定係明知入唔到閘呢?另一位網民:無誠意,淨係退出今年……永久就差不多。


社民連嘅聲明仲話,要叫埋民主派嘅同道齊上齊落。如果係真嘅,真係天大嘅好消息,由黃毓民掟杯、長毛搶文件,社民連將暴力帶入議會,其他泛民仲變本加厲。選委會同立法會如果少咗呢啲搞事嘅人,香港市民真係有福了。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

36
好正
9
心心眼
10
好好笑
0
令人傷心
1
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent

    沒有更多評論

    沒有更多評論