【短片】【笑聞一分鐘】一哥暗批生果報生安白造 記協楊健興死撐包庇?

//事實係點,記協嘅所作所為,大家看在眼裏,心中有數喇。 //


咩叫「歪理當真理」,睇吓記協就知啦。日前警務處處長鄧炳強不點名批評有媒體「生安白造」新聞,矛頭直指生果報錯報奧斯卡得獎男配角感言,又老屈《港人講地》散播不實消息,仲引述記協主席楊健興話「呢啲唔係假新聞,只係報道嘅角度唔同啫」。記協似乎好唔忿氣,隨即發聲明反擊話一哥「混淆視聽」,仲死撐涉事媒體事後已主動更正同道歉,「釐清資訊,反映行業有良好的自律習慣」喎

嘩嘩嘩,依家生果報係將冇發生嘅嘢講成發生咗,冇Factcheck就亂咁報出街,一句道歉就當冇事?佢哋喺暴亂期間散播「831打死人」、「新屋嶺性侵示威者」呢啲又係唔係假新聞啊?記協作為記者工會,口講要維護新聞自由同新聞操守,仲話要提升會員嘅專業水準喎,原來得個講㗎咋?生果報屢次犯錯,最低限度記協係咪都應該有跟進行動,避免類似事件再發生先,唔係一句「唔評論」玩包庇就得囉!


嗱嗱嗱,其實記協包庇又何止第一次?走佬前議員許智峯舊年將《大公報》記者當「國安」,涉禁錮記者成4個鐘,記協事後非但無譴責許智峯,反而建議《大公報》開記者會交代清楚喎!反修例期間,不足13歲男童喺示威最前線聲稱做「記者」,主席楊健興就話有權採訪 ;有記者係直播期間性騷擾女警員,記協拖咗幾日先至話遺憾,呢啲就係記協所謂「維護新聞專業」喎,究竟邊個先係混淆視聽,你明的!

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
5
心心眼
0
好好笑
0
令人傷心
5
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    我們不要以為國安法之立便天下太平,潛藏的更深藏,反撲力度會更狠更失人性,香港人要相信祖國,配合政府,努力建立新香港,火鳳凰重生!
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      口掛民主義士的邪魔,高佔道德頂峰多年,慶瘋煽動民眾,進佔九成區議蓆,準備推反特區政府成反共反中基地,終露逆民主,違道德,反人道就是這些團伙,但『天要你滅亡,先讓你瘋狂』正義通常會遲到,但從不缺席!

      沒有更多評論

      沒有更多評論