【短片】【笑聞一分鐘】要醫護打疫苗係「道德綁架」 馬仲儀盲反懶理病人?

//身為醫生,唔好好對抗疫情,整日講呢啲風涼說話居心係咩呢?大家心中有數喇。​//


講起醫生梗係救死扶傷、醫者仁心嘅形象,不過有個醫生好似唔係咁諗喎。是咁的,醫管局從下星期開始,將要求約6.5萬名同病人有接觸嘅前線員工,每周做一次新冠肺炎嘅快速抗原測試,不過如果打齊兩針疫苗及過咗14天或以上,就可以豁免測試。原本係好事一件,但公共醫療醫生協會會長馬仲儀竟然唱反調。

 

馬仲儀話,「醫護人員的責任不是被道德綁架,也不是政府的宣傳工具,他們自己個人的權力是不應該被剝削的」。

 

佢好抗拒咁話,的確有同事接種疫苗,但都有同事擔心副作用及對安全性有疑慮喎。佢仲意有所指咁講多句:「我哋一小撮人唔可以亂講嘢㗎」。哇哇哇,依家全世界疫情未受控,香港嘅前線醫護每日要接觸病人,以打疫苗來豁免病毒檢測,都係為咗保護佢哋嘅同時又保護病人。馬仲儀你自己打唔打疫苗係你嘅自由,但醫護染疫邊個照顧病人呀?醫生嘅職責,唔係將病人權益擺喺第一位咩,呢啲都叫做「道德綁架」?


最開始爆發疫情嘅時候,呢位馬仲儀醫生就拒絕內地醫護來支援香港,政府做社區普及檢測嘅時候,佢又「唔推薦」市民參與,之後又話咩疫苗「非百分百安全有效」。身為醫生,唔好好對抗疫情,整日講呢啲風涼話居心係咩呢?大家心中有數喇。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

16
好正
2
心心眼
1
好好笑
2
令人傷心
11
嬲爆

評論

  • +85298****17
    +85298****17
    2年前
    0 回應 檢舉
    馬X儀而家先帶頭叫不打疫苗玩"作對",到遲啲就話要冇打疫苗㗎醫護上前線係唔人道,咁就可以白逗糧支啦?!

    沒有更多評論

    沒有更多評論