【短片】【笑聞一分鐘】退出人力唔遊行唔參選 陳志全為自保淆底獸上身?

//成日話同手足齊上齊落,不過陳志全以後唔會同手足一齊出來行喇,唔會參與群眾活動。不過網民篤穿佢搞咁多嘢都係博減刑,大家點睇?//


攬炒派跳船名單又增添一員,今次輪到「慢必」陳志全。佢涉「35+初選案」違反國安法,仲還押緊,星期日傍晚透過細妹發聲明,話已正式向人民力量辭去主席一職,退出人民力量,不再參與或協助選舉活動。民主派人士輪住退出政壇﹐「慢必」退都要退得出位過人,佢話不會參與任何遊行、集會、示威喎,零舍淆底過人。


成日話同手足齊上齊落,不過陳志全以後唔會同手足一齊出來行喇,聲明話以後唔會參與群眾活動,淆底到好似「慢必」咁真係第一次見。做咩忽然船頭驚鬼,船尾驚賊先?網民就覺得成件事相當有可疑。有網民質疑陳志全「退乜!退物!為減刑早日出來又搞過?邊到可以咁便宜的」「找咗數先啦!呢啲人講野,信唔過呀!」


人民力量喺Facebook回應,話感激前新界東立法會議員陳志全無私付出同犧牲喎,不過似乎越兜越衰囉。陳志全當議會係摔角場,赤腳四圍撞,又成日唔守規矩被保安抬離場,乜呢啲叫鞠躬盡瘁咩?乜掟臭彈可以捍衛香港核心價值咩?陳志全會真誠擁護《基本法》效忠特區咩?好明顯就係預視到自己參選「此路不通」啦﹗將啲嘢調轉晒來講,真係聽到人懷疑人生﹗依家主席「慢必」退黨,副主席「快必」又坐監,人民力量幾時冚旗執笠呢?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

12
好正
1
心心眼
11
好好笑
0
令人傷心
1
嬲爆

評論