【笑聞一分鐘】鐵頭搞荒謬「公投」 輸嘅係全香港人?

鐵頭仁一宣布政改表決之後,先至去辭職攪咩「變相公投」,嘩,全世界無論左中右定老中青,個個都反反反,哈,得鐵頭仁自己一個HYPER,係度死撐WOR。

何俊仁話:「我唔覺得呢個問題(公投)應拿出來對決式,尤其是這對決只是民主派可以輸......如在投票前對民主派是不公平。」下?表決前唔辭職,原來係因為「泛民」唔輸得?真係搲爆頭都諗唔明!仲解來解去,講到唔清唔楚添!

何俊仁話:「在(表決政改)之前,我覺得不會拿這件事當作『變相公投』來對決......市民的(普選)權利,沒有權拿出來豪賭。」真係沒有最荒謬,只有更荒謬啦!做政治領袖唔可以接受自己輸一個公投,去接受民意的選擇,哈,但就反而可以花億億聲公帑,去搞你個場必贏嘅「公投」SHOW?鐵頭仁仲講到明無咩效果架,迫唔到中央既都要去攪?呢啲咁既議員,邏輯離哂譜,搵香港人啲錢交飛,係咪香港之福定香港之災,自己話啦!

評論

你可能感興趣