【笑聞一分鐘】有圖都無真相 網媒抹黑新界東北造假象

為咗政治立場,到底可以去到幾盡?立法會近日審議新界東北計劃前期撥款,點知某個聲稱爭取土地正義既反新界東北組織,夾埋某個網媒製圖用假資料去誤導人,話計劃下公營房屋只佔總發展面積6%,又話政府喺市區有四千公頃閒置土地,所以唔使發展新界東北去解決房屋問題喎。
 
好彩,真的假不了、假的真不了,激進團體同網媒抹黑搞局好快就被拆穿。發展局局長陳茂波撰文反駁呢啲老屈式指控,澄清原來資助房屋已經佔新界東北計劃可發展土地面積既12%,計埋私樓更足足佔三成咁多。至於話香港多閒置土地仲荒謬,呢啲地好多都三尖八角起唔到屋,就算加埋晒都唔夠四百公頃架!

成日用抹黑、老屈、誤導呢啲招數去拖政府後腿,轉頭又畀人踢爆,用埋啲咁既手段,個網媒就唔好話自己爭取公義啦!話得自己做新聞,唔該就有返啲操守,要批評就根據事實;人哋踢爆,就唔好話人「打壓」你!市民亦要小心,千祈唔好信晒網上既嘢,否則畀人搵笨都唔知!

評論

你可能感興趣