玩火 就要承擔後果
玩火 就要承擔後果

齊上齊落、不割席、不篤灰、勿忘初心、堅持才見到希望 …… 自反修運動以來,反對派政客以至支持者「創造」出無數「激勵人心」嘅口號,一次又一次將運動(或者暴力行動)提升到頂峰;佢哋一鼓作氣,喺2019年11月嘅區議會「大勝」,甚至想將氣勢延續至立法會選舉,實現「攬炒大計」。可惜,佢哋算漏咗兩樣嘢,第一係警方堅毅不屈地執法,佢哋始終「攻不下」香港;第二係中央維護香港穩定嘅決心,所以中央先制定《港區國安法》,之後又完善香港選舉制度。近日,一班反對派區議員相繼辭職,敗走區議會,廣男嘅睇法好簡單,既然玩火,當然就要承擔後果!


相繼有反對派區議員辭職


近日,有傳媒引述消息,預計約230名區議員不符宣誓要求,或將被DQ、追討上任起至今所有薪津,預料每人涉及金額一百萬元,但辭職者唔會被追討;據報,至少有22個反對派區議員已經辭職,廣男睇相關新聞,包括有九龍城區議會主席鄺葆賢(九龍城黃埔西)、李傲然(油尖旺大角咀北)、陳樹英(屯門兆康)等人;相關人士,唔係反政府嘅堅實分子咩?依家有消息指被DQ會被追討薪津就辭職?唔通集體辭職先係「齊上齊落」嘅真正意義?


回想起反修例運動期間,一眾反對派政客,包括後來成為區議員嘅政客,高調支持暴徒、高呼「光時」口號(「港獨」口號),又攬炒議會將一個又一個區議會變成「政治鬥爭」場地,以為無代價?錯喇,中央絕對唔會任由香港亂,港府亦不可能不處理有議員唔擁護《基本法》、唔效忠特區嘅問題;今日一眾反對派議員弄得如斯田地,都係自招惡果。


辭職保「薪津」?


至於消息指辭職者唔會被追討薪津,廣男對呢點就有啲保留,因為不論反對派議員是否辭職,只要佢哋喺擔任議員期間有任何不擁護《基本法》、不效忠特區嘅言行,理論上除咗被DQ,仲可以被追討薪津;所以今日辭咗職,都唔一定無「手尾跟」。


2019年底,一眾反對派政客喺區議會選舉勝選,當時已經有社會人士講過,佢哋只知結果而不知後果,今日一眾反對派議員「玩過火」,然後話自己「身體與情緒難以支撐下去」、「未能完成大家的托付」?算吧啦,其實反對派政客「有著數」就出,「無著數」就縮,今日完敗,只能怪自己想攬炒香港,最後卻攬炒咗自己。 

 

圖片來源:文匯報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

28
好正
6
心心眼
10
好好笑
3
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    女扮男装抢劫店铺银行偷现金千亿元。
    • shuyicai58@gmail.com
      shuyicai58@gmail.com
      2年前
      0 回應 檢舉
      贪污受贿冒名顶替假照片上电视屏幕乡村妇伊丽莎白开假发票造伪造文件文凭偷大量名牌时尚潮流服装衣衫首饰名牌头饰鞋袜。
      • shuyicai58@gmail.com
        shuyicai58@gmail.com
        2年前
        0 回應 檢舉
        掐死了卑劣下流毒辣阴险狡诈虚伪虚情假意精神病神经病加重穷酸印度农妇伊丽莎白难看吐出长舌,贱货伊丽莎白的枯萎骸骨流出蛆虫,

        沒有更多評論

        沒有更多評論