《生果報》「告終」 不再蠱惑人心
《生果報》「告終」 不再蠱惑人心

26年前,《生果報》橫空面世,改變咗香港嘅媒體生態,甚至改變咗好多年輕人嘅「心態」,有人認為,《生果報》支持民主、自由,係反對派人士不可或缺嘅「精神讀物」;亦人認為,《生果報》多年來造假、播淫、煽暴同干政,根本就係香港媒體嘅毒瘤。囍雨睇法好簡單,從道德層面睇,如果有媒體係誨淫誨盜嘅,佢嘅存在意義絕對係負面嘅;從法律層面睇,媒體以至媒體人,無特權可以唔守法。今日《生果報》「告終」,終結其生命嘅,唔係政府或執法部門,而係執迷不悟嘅《生果報》老闆以至管理層先真!


別再說新聞自由好嗎?


打開今日《生果報》嘅「最終章」,有一篇題為《給香港人的告別》嘅「蘋論」,呢篇同讀者告別嘅文章,相當感性,相信會觸動到唔少《生果報》嘅支持者,但囍雨必須講句,佢入面部分內容,完全站唔住陣腳,包括稱「《蘋果》死亡,新聞自由是暴政的犧牲品」、「尤其是在白色恐怖下,仍然撐到最後」等等。


關於新聞自由嘅問題,請讓囍雨不厭其煩地講句,有新聞自由,不等於可以為所欲為,最基本嘅底線,當然係傳媒應顧及傳媒道德,不播淫、不造假係必須嘅事;另一條底線,當然係法律底線,今日《生果報》之所以要「執」,係因為其高層甚至報章本身涉違法,資金被凍結以至出現經營困難,如果話新聞自由係「犧牲品」,不如話有人涉違法,執法部門就要執法,一切皆是《生果報》咎由自取?


至於白色恐怖嘅問題,《生果報》老闆、高層被捕,以至報館被搜,到底所為何事?最簡單嘅質疑,就係其他傳媒有冇好似《生果報》咁,干政干得如此深入,不斷叫人上街反政府、反中央?又或者,其他媒體有冇大字標題叫香港人一齊去信、要求外國總統干預香港事務?又有冇傳媒老闆明言自己為外國而戰?如果講到恐怖,當新聞機構表現到如同反中央嘅政治組織一樣,先係真正恐怖!


沒有《生果》的世界


喺同一篇「蘋論」中,撰文者陳沛敏指有讀者以至香港人話「香港唔可以冇咗蘋果」,從反對派陣營而言,佢哋唔可以無咗《生果報》,但囍雨又要反問,香港無咗一份干政、煽暴、播淫、造假嘅媒體,有咩問題?因為聲稱爭取民主、自由,就做錯乜都值得存在,要繼續營運落去?今日《生果報》倒閉,有人唏噓萬分,有人感到婉惜,但囍雨想起因為「錯信」《生果報》而走上街頭、繼而被捕甚至坐監嘅年輕人,《生果報》結業,意味香港少咗一家媒體荼毒年輕人,囍雨唔認為係壞事。 



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

24
好正
12
心心眼
0
好好笑
0
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    ♧恋情传发速递:diamonds:心中有种爱意想你know, 我已深深喜欢你郭X华
    • +85290****65
      +85290****65
      2年前
      0 回應 檢舉
      :rage:

      沒有更多評論

      沒有更多評論