攬炒巴 又想「攬鈔」吧?
攬炒巴 又想「攬鈔」吧?

廣男上次同大家提到涉違《國安法》後潛逃英倫、人稱「攬炒巴」嘅劉祖迪,講到佢宣布正式告別測量師生涯、全力投入抗爭,兼開專頁接受大家訂閱同捐款;即係講到尾、又係錢。咁講完錢,當然假假地都要「做番啲嘢」,所以嚟到今日呢篇續集,廣男就同大家講下,攬炒巴近日就聲稱,將聯同15國「手足」,喺嚟緊下個月搞一場「6.12全球聲援香港」集會。吹到咁大,大家不妨同廣男一齊睇落去,睇下到最後,佢會唔會又係搞活動為名、吸捐款為實?


係威係勢的「全球集會」?


呢個係威係勢嘅「聲援集會」,究竟點「全球」法?攬炒巴就宣稱,「有來自15個國家的手足聯合發起『6.12 黑夜維城 星光照夜・全球聲援香港』計劃」,仲話會邀請「維吾爾、西藏人等受壓迫民族」出席活動;至於以咩形式舉辦,佢就講得好有「技巧」,話疫情之下,「可能不限於實體集會,也可能是展覽、網上研討會等」。大家點睇?係咪講到好有「彈性」咧…


廣男就喺度諗,如果有人到時求其搞搞「線上活動」、又或者連線宣洩下「政治意見」、嗌幾句抗爭口號就當「全球集會」甚至為自己籌到錢,咁又真係「本小利大風險低」,之但係,咁嘅「聲援、抗爭」、意義係邊?難怪有啲網友、「手足」好直接話,喺香港本地搞,都話叫做「有些少意義」;但喺海外,除咗有人「博上鏡」之外,都唔知有咩用?!廣男又覺得,大家唔好睇小呢樣嘢,對於有啲人,可能搞唔搞得成攬炒唔重要、而係想「攬鈔(票)」,咁呢啲「活動」就分分鐘好「有用」,至於「抗爭」,一個好聽啲嘅「講法」啫!


走佬政客的「搵錢方程式」?


對於走佬政客嘅呢啲「搵錢方程式」,講真,過去一段時間以嚟,大家可能已經見慣不怪,廣男只係覺得,令人唏噓嘅,係果班留低嘅「手足」,曾經所謂嘅齊上齊落,結果就係有啲人喺香港被捕、被告,甚至承擔法律責任;有啲人,就喺外國風流快活、一門心思想方法「吸錢」,真係幾時都「冇得輸」!


講完攬炒巴(係咪應該改稱「攬鈔吧」呢)嘅故仔,廣男突然諗起多年前一套笑片嘅對白:「嗱,其實啲錢就唔係我袋,係捐俾萬千苦難嘅同胞」,仲有一句大家耳熟能詳嘅警方勸諭:「騙徒手法層出不窮」…


原圖:攬炒巴fb


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

23
好正
2
心心眼
11
好好笑
2
令人傷心
10
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent

    沒有更多評論

    沒有更多評論