黎智英的洗腦「家書」
黎智英的洗腦「家書」

問問大家,有冇睇過《生果報》日前高調宣傳嘅果封黎智英親筆「家書」?講到明係《生果報》、係黎智英,佢哋想表達咩立場,相信大家估都估到。囍雨睇過呢封「家書」之後突發奇想,如果大家寫封回信俾黎智英,你會最想同佢講啲乜?囍雨諗到最想講嘅一句係,請黎智英以至《生果報》唔好再用所謂嘅「獄中來信」洗香港人腦!信奉果套歪理荼毒的後果,依家黎智英咪就係「最佳人辦」?!


「言論自由危險」?


當黎智英封信講到「現在言論自由是危險工作」,又叫啲同事要「份外小心、不要犯險」時,囍雨首先想反問句,一直以嚟香港嘅言論自由究竟有咩問題先?大家依然可以發表唔同意見,甚至批評政府不足嘅聲音幾乎日日都有,但如果話,「言論自由」等於去銀行可以喊「打劫」、上飛機可以嗌「劫機」,咁呢種「自由」絕對有涉嫌違法嘅「危險」。同樣道理,港人平日行使言論自由,從來唔係問題,但如果有人打住「言論自由」嘅旗號去危害、或者煽動其他人去危害國家安全、破壞法治,就極有可能要承擔法律責任。如果呢種係黎智英所謂嘅言論自由,咁對唔住,香港人唔需要,任何法治社會亦都唔會接受。


再者,囍雨唔理解,喺香港正規從事新聞工作,何來「犯險」?當然,如果有啲媒體係通過「做新聞」或者「造新聞」,去煽動「抗爭」、美化暴力,甚至成為呼籲外國制裁香港、國家嘅文宣平台,就另當別論;又或者,有傳媒機構老闆實質儼如政客,根本就係充當外國勢力喺香港嘅「代理人」,「致力於」反中亂港,囍雨又想問問黎智英,喺佢推崇嘅英美等西方國家,又有冇咁樣嘅「新聞自由」?


煽惑年輕人也叫「正義」?


所以,當黎智英、《生果報》吹噓自己「高舉正義」時,囍雨想講,請唔好玷污「正義」呢兩個字!反修例運動以嚟,一批又一批青年、學生受佢哋煽惑,成為「違法達義」等歪理邪說嘅犧牲品;打砸搶燒、殺人放火呢啲惡行,成為《生果報》筆下嘅「英雄故事」,結果呢?就係如今要面臨牢獄之災或者法律制裁嘅後生仔女數以千計,請問,呢啲叫「正義」?黎智英話,自己喺獄中「一切安心平靜…吃得不錯睡得好」,囍雨想講,諗下果班被煽惑嘅年輕人同埋佢哋嘅家庭,黎智英真係仲可以「食得落、睡得好」、心安理得?如果係咁,囍雨只可以講句,呢種人無藥可救!


不過黎智英信中有一句「只要我們不被不正義的誘惑蒙閉,不讓邪惡透過我們而得逞」,囍雨覺得講得啱,呢樣嘢,正正係大家要正視嘅問題——唔好再俾黎智英、《生果報》所誘惑蒙閉,唔好再讓邪惡透過佢哋而得逞。最後囍雨想同黎智英講,今時今日,唔係香港令人「心寒」,而係有人不惜打爛香港家園、破壞法治秩序,甚至欲分離、顛覆自己國家,才真正令人心寒!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

25
好正
5
心心眼
7
好好笑
2
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    3年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 中國人
      中國人
      3年前
      0 回應 檢舉
      黑暴期間香港就真係冇言論自由喇,唔啱黃屍謂口分分鐘連命都冇埋!
      • Happy21
        Happy21
        3年前
        0 回應 檢舉
        :+1:

        沒有更多評論

        沒有更多評論