林榮基侮辱香港法庭?
林榮基侮辱香港法庭?

越來越相信,好多時候,一件事、甚至幾句話,就足以睇穿一個人;如果一個人,能「用今天的我打倒昨天的我」,你大概就知道,呢種人嘅誠信多極有限,唔係事實先行,而係立場先行。

 

講緊嘅,係身處台灣嘅銅鑼灣書店負責人林榮基。如果廣男冇記錯,林榮基喺2016曾經對外媒講過,自己相信「香港法例對香港人有保障」,仲自稱「習慣在法治下生活,相信法律」;依家,佢就攻訐「香港法庭大家也知道,它不是獨立的」、「都是要根據政府的意思來判刑,只是要跑一個程序」…大家認為,林榮基係咪侮辱緊香港法庭、香港法治呢?

 

認罪與否 判刑已定?

 

日前,香港反對派幾個主要人物,包括《壹傳媒》創辦人黎智英、支聯會主席李卓人以及民主黨前主席楊森,因參與前年8.31未經批准集結,喺法庭上選擇認罪。坦白講,廣男認為事件本身並唔複雜:依法檢控 — 依法審理 — 被告認罪。然而尤是如此,林榮基除咗發表上述攻訐香港法庭嘅言論之外,仲宣稱不管黎智英等認罪與否,「最後判刑都已經定下來」,咁不如請林榮基話俾大家知,佢呢番講法有咩事實根據呢?一宗連被告自己都認罪嘅案件,都可以如此抹黑、攻訐,廣男有啲好奇,如果今次企喺被告欄中嘅唔係林榮基嘅「同路人」,佢仲會唔會有嘢講?話林榮基唔係政治立場先行,你信唔信?

 

犯法就是犯法!

 

講開今次案件,因為涉及黎智英等反對派頭面人物,自然又成為台灣政客趁機大抽政治水嘅好題材。陸委會嘅副主委邱垂正噚日就喺記者會上指摘,香港「對和平表達訴求予以定罪」,又稱「爭取民主自由無罪」,並要求香港應該「立即釋放香港良心犯」云云。或者大家應該反問一句,「自由民主」如台灣,可否允許有人「和平地」犯法?又可接受以違法嘅方式「爭取民主」?請台灣政客搞清楚,犯法就係犯法;一眾被告,絕不是所謂「良心犯」!

 

所以廣男成日都話,如今香港最大嘅問題之一,唔係民主與否、法治與否,而係一直有人打住民主嘅旗號破壞法治,如今對於呢啲違法或者涉嫌違法嘅人依法追究,先至係香港法治、司法獨立本來就應該有嘅樣子。更何況,呢啲係香港自己事務,好心台灣當局抽少陣「政治水」啦!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
好正
3
心心眼
2
好好笑
4
令人傷心
9
嬲爆

評論