遊行示威 請跟「國際標準」!
遊行示威 請跟「國際標準」!

近日,因為民陣多年來都係一個「無牌組織」,亦因為被指涉嫌違反《港區國安法》,令到民陣再度成為各界討論焦點;囍雨留意到,民陣召集人陳皓桓近日接受訪問時,稱疫情加上《國安法》打壓,短期內難舉行遊行示威,但佢預視港人有朝一日亦要以「公民抗命」和平抗議,「不准遊行也要遊行、不能發聲也要發聲……各地都是如此,人民到了最壓迫的狀態就會出來,不合法也要做」。對於市民會唔會同民陣一齊「公民抗命」,囍雨唔肯定,但民陣覺得自己被打壓,囍雨請佢先睇下「國際標準」,包括英國、美國係點做!

 

英國欲修例 強力控示威

 

因為英國出現疑似「魔警」殺害夜歸女子案,大批民眾喺英國各地示威,警方最終要採取行動,「強力」驅散示威者,並解發衝突。其實喺同一段時間,原來英國國會審議「警察、罪案、判罪與法庭法案」(Police, Crime, Sentencing and Courts Bill),呢條法案可謂相當之辣,警方可以對示威施加好多限制,如強加開始同結束時間、制訂噪音限制,甚至可將呢啲限制應用到「一人示威」身上。據報,英政府推行嘅相關法例,造成「嚴重滋擾」嘅示威者最高可被判監10年;囍雨想問下,民陣覺得英國想立嘅法例有冇問題?香港又要唔要跟隨「國際標準」呢?

 

除咗英國,美國對待示威者可謂更加「唔客氣」,之前有示威者衝擊國會,有人被警方用槍擊斃,事後當局講明起訴數以百計嘅示威者,最高可囚20年;睇返美國部分地方例如肯塔基州,更想立法加強對暴亂相關罪行嘅刑罰,當中連言語侮辱、挑釁警員都可能要坐監,以鐳射筆照射警員、以揚聲器向警員大聲喧嘩,亦可能會屬刑事罪行。如果香港引入呢啲罪行,都唔知幾多「示威者」要伏法!

 

民眾失控 就要控制

 

其實,不論係英國、美國以至其他「西方」國家,就算有自由,都唔代表要俾示威者任意妄為。民眾失控,就要想辦法去控制;如果民眾係擺明針對警方,亦唔可能視而不見。當民陣以至其他反對派政客擺出一副被打壓嘅姿態時,有無諗過,如果佢哋係喺外國「民主」地方示威,當地警方更唔客氣呢?更何況,新冠疫情肆虐全球,全球各地都有類似嘅防疫或者社交措施,難道一般人要遵守,政客搞遊行集會就豁免?病毒平時會散播,遊行集會果時會「收工」?坦白講句,民陣呢個「無牌」組織,不論有幾「反政府」,想搞集會同遊行,都應該要睇時勢,專業啲啦!


圖片來源:新華社


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

30
好正
9
心心眼
8
好好笑
0
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • Happy21
    Happy21
    3年前
    0 回應 檢舉
    • +85298****49
      +85298****49
      3年前
      0 回應 檢舉
      Excellent

      沒有更多評論

      沒有更多評論