不想承擔罪責 就不要以身試法!
不想承擔罪責 就不要以身試法!

如果一個人唔想承擔罪責,最好嘅預防方法係啲咩呢?答案就係唔好以身試法。據傳媒報道,身負三宗案件在身嘅前立法會議員區諾軒,喺自己搵人撰寫求情信時「處處碰壁」、「有苦自己知」,官司纏身以致心力交瘁,又稱法庭維護唔到權利云云。廣男覺得,有啲道理真係講一百次都唔會少,如果有人涉嫌違法或者確實違法,咁點可以怪依法審理案件嘅法庭,或者怪責政府以至執法者呢?

 

區諾軒的「低聲控訴」

 

睇返區諾軒嘅說法,大家或會感受到佢作為反對派政客嘅「無力感」,例如提到官司,佢就話「不斷面對官司,法庭維護不了權利,我還有什麽力氣在庭上說話?」;提到政治環境,佢就話「我已經不敢再寫文章,因為在目前的環境,多說一句便多一分危險」;提到警方執法,佢就話「無理由將民主派趕盡殺絕」、「社會應有多元聲音,保留愈多民主派,社會才有前進的可能」等等,講咗咁多嘢,廣男嘅感覺係,區諾軒似乎無乜罪疚感,而似係想將責任歸咎於政府以至執法部門。

 

老實講,區諾軒因為襲警案或者搞初選被捕甚至被檢控都好,呢啲嘢唔係其他人「逼」佢做,而係佢作為一個政客嘅個人選擇;作出決定、做出某啲行為,然後就對外宣稱「法庭維護不了權利」,咁對法庭極道不公。同理,當佢講到「多說一句」都有危險嘅時候,廣男又要先問一句,你想講咩先?因為說話而招致刑責嘅民事、刑事罪行比比皆是,唔該唔好講到被逼害咁款啦!

 

認清《港區國安法》

 

至於超過50個反對派被捕嘅問題,區諾軒稱國家在港設立新底線,但「無理由將民主派趕盡殺絕」,廣男認為當中有啲概念,大家一定要搞清楚,如果有人要批評政府施政,例如某啲民生政策做得唔夠到位,絕對無問題;但如果係想搞「攬炒」,例如透過初選癱瘓政府,甚至最終促使外國制裁中國等,咁就好明顯唔係中央或港府要對反對派趕盡殺絕,而係反對派想奪權「變天」。

 

其實,區諾軒嘅經歷,正正係話俾其他反對派政客以至支持者聽,犯法就要承擔罪責,任何人都唔會因為政客身份而免責,事後先嚟「後悔」及「怨天怨地」,絕對係無濟於事。搞到今日嘅局面,區諾軒自己要負上最大責任,問題唔係佢如何被執法部門、法庭對待,而係佢做過乜嘢,而令到自己將要承擔種種責任,要怪,只可怪自己。


原圖:區諾軒facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

49
好正
6
心心眼
27
好好笑
1
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • shuyicai58@outlook.com
    shuyicai58@outlook.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    是处女virgin抢人家丈夫hunsband
    • shuyicai58@outlook.com
      shuyicai58@outlook.com
      2年前
      0 回應 檢舉
      搂着接吻kiss each other发生性行为还声称她仍
      • shuyicai58@outlook.com
        shuyicai58@outlook.com
        2年前
        0 回應 檢舉
        新加坡的女主席'毒舌莺'仅12岁已和大她许多岁村民

        沒有更多評論

        沒有更多評論