可以探監的「黑獄」?
可以探監的「黑獄」?

「住得一日響大陸監獄都嫌多同冤枉」、「好明顯特區政府配合中共進行全面打壓,司法剝奪、司法黑暗,就係咁樣」、「佢哋所在的監獄衛生及人際處事情況都也可說是很差」、「難以想像12港人喺中國式審訊之下遭受啲咩待遇」…


自從「12瞞逃」舊年畏罪潛逃事敗、因為偷越邊境喺內地被拘捕、審判、服刑以嚟,類似上述嘅種種針對內地司法、內地監獄嘅攻訐、抹黑,就幾乎一直未曾停止過;依家「12瞞逃」之中,有10人喺深圳嘅監獄服刑緊(另兩名未成年人士早前已移送香港警方),佢哋所經歷個嘅真實情況又係點?係咪真係過住有如黃絲黑暴口中所描繪嘅「黑獄生活」?


看看《生果報》的報道


既然「難以想像」,咁就請唔好憑空捏造,不如睇下真實報道。日前,三名「12瞞逃」家屬嘅其中二人,順利喺深圳鹽田看守所探望咗自己仔女,囍雨喺度幫大家摘錄少少相關報道:


李子賢母親與兒子在看守所面談一小時,而非以視像形式對話。李母形容兒子精神好好,對答如流,「還跟我說笑」,像平時母子閒話家常一樣。

李母指,雖然兒子戴上口罩,但仍覺得他好像胖了一點。李子賢表示獄中公安、警官對他都很好,「有甚麼不明白去問他們都會答」…


上述報道,唔係出自「左媒左報」,而係摘自一向煽暴縱暴、反中反港嘅《生果報》。囍雨想問一眾黃絲「手足」,睇完之後又有何話可說?世上又有冇咁嘅「冤獄、黑獄、打壓」?


酌情體恤的探視安排


囍雨估計,如果唔係因為依家疫情之下需要隔離,瞞逃家屬應該可以更早見到自己仔女;而且據聞探監當日,其實原本並非看守所常規嘅探視日子,不過家屬就獲獄方體恤,安排會見。囍雨想講,如果真係「冤獄、打壓」,應該連探監嘅權利、機會都冇吧!更遑論「酌情、體恤」?而且重點係,根據親眼見到兒子嘅李子賢媽媽描述,服刑者受到嘅對待根本唔差,又何來「黑獄」? 


就住呢件事,囍雨喺度想再講番一次,大家唔好忘記,當日「12瞞逃」喺內地落網之後,深圳警方已經幾番通過官方公告,對外公布佢哋嘅涉案因由、關押情況;去到審訊判刑,內地法庭亦都只係處理「偷越邊境」呢件案,根本冇涉及佢哋之前喺香港所牽涉嘅嚴重罪行,而且依法該從寬就從寬、該減刑就減刑。所以大家評論內地任何嘢,都應該客觀啲、理性啲;如果只係抱住成見、偏見,又或者聽信某啲毫無事實根據嘅捏造、抹黑,其實對解決事情唔會有任何幫助,亦都幫唔到任何人。


最後囍雨想講,「12瞞逃」之所以「有今日」,完全係因為佢哋畏罪潛逃在先,繼而因為偷渡被拘捕;錯咗,就必然要付出代價。唔想好似佢哋咁,好簡單,就係唔好以身試法!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

41
好正
2
心心眼
12
好好笑
4
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • +85295****77
    +85295****77
    3年前
    0 回應 檢舉
    :grin:

    沒有更多評論

    沒有更多評論