恐嚇法官 必須嚴懲
恐嚇法官 必須嚴懲

囍雨一直認為,攬炒派或者反政府人士,做人做事一向極為雙重標準,經常將法治放在口邊,但就一直破壞法治;一直攻訐其他人如何「粗暴」,但最粗暴就係佢哋!日前,被控欺詐罪嘅《生果報》老闆黎智英唔可以保釋被還押,處理案件嘅總裁判官蘇惠德收到恐嚇電話,據報恐嚇內容仲涉及要「炸死」其家人。囍雨認為,恐嚇他人不能接受;恐嚇司法人員,更係挑戰法治嘅嚴重罪行,警方必須全力徹查事件,將違法者繩之以法!

 

蘇官資料 早在「網上」

 

對於蘇官被恐嚇,囍雨覺得有三點值得留意,第一係蘇官日前正係負責緊黎智英一案,黎智英不獲准保釋;第二,蘇官同一般法官或裁判官唔同嘅地方,在於佢係一位《國安法》指定法官。最後,則係蘇官嘅個人資料,其實今年一月初,已經被上載到一個社交頻道群組內,涉及佢嘅手機號碼、住址以及相片等。綜合以上資料,係咩人作出恐嚇,相信大家都有一個「想法」。

 

老實講,如果因為蘇官決定「不合心意」就恐嚇佢,咁好明顯係赤裸裸地挑戰法治,今日蘇官被恐嚇,他日其他法官,一樣可以隨時被恐嚇,甚至受到傷害;退一步講,如果不滿意蘇官嘅做法,套用返反政府人士嘅說法,唔係有一套投訴機制咩?點解要用不法手段恐嚇人呢?

 

另一個問題,在於蘇官嘅資料一早俾人起底,即使係一般人要打電話去「恐嚇」佢,可以話係完全「無難度」;警方喺呢方面,絕對可以加大力度執法,包括要求刪除呢啲個人資料,以及拘捕所有涉及「起底」案、尤其係涉及法官資料嘅違法者!

 

這是挑戰國家嗎?

 

就如囍雨在上文所述,蘇官唔係一般法官,而係一位被指定為可以處理《國安法》相關案件嘅法官或者裁判官,依家有人如此放肆地恐嚇佢,呢種算唔算係對特區政府以至國家嘅一種挑戰?攬炒派經常強調法治,囍雨好想知道,佢哋會唔會譴責相關行為,同呢啲「罪犯」割席?自從黑暴運動之後,攬炒派以至反政府人士就視法律如無物,今次有裁判官被恐嚇,囍雨覺得當中原因,可能都關於執法未夠嚴,但願警方全力執法,將不法之徒嘅「氣焰」完全壓下來。 

  

圖片來源:中通社


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
5
心心眼
0
好好笑
0
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • Jimmy Sum
    Jimmy Sum
    3年前
    0 回應 檢舉
    这都被人肉了,太恶劣了

    沒有更多評論

    沒有更多評論