欠基本能力 還能否教書?
欠基本能力 還能否教書?

我哋返工,如果連處理公司業務嘅基本能力都無,好可能會被解僱;政客從政,如果連基本政治倫理都唔顧,甚至係出賣國家,好可能會被唾棄。相同道理,如果有教師連基本能力都欠缺,亦無擔任教師應有嘅態度,教育界點解仲要留住呢啲人呢?繼九龍塘宣道小學嘅「宣獨」教師之後,教育局再出手DQ一名完全扭曲鴉片戰爭歷史嘅小學教師,教協葉建源認為「懲罰」不合比例,會協助教師上訴云云。囍雨只想問,如果教師無作為教師嘅能力同承擔,點做教師?教協係咪無嘢好講,所以攞「懲處不合比例」嚟做擋箭牌?

 

英國為了消滅鴉片發動戰爭?

 

囍雨作為一個80後,雖然中史、世史唔叻,但在學期間,呢段對中國以至香港有深遠影響嘅鴉片戰爭歷史,囍雨到依家都記得英國為咗自身利益,就發動咗鴉片戰爭;明明係一場不義之戰,但涉事教師竟然教學生「英國為了消滅鴉片發動了鴉片戰爭」,呢個彌天大錯,叫教育局、家長甚至學生點接受?其他離譜嘅錯誤,包括古人研發紙張是代替龜板、動物骨頭,以「防止動物絕種」,更加係聞所未聞。如果教育局輕輕放過呢位教師,咁教育界以後仲可以對教師有咩要求?

 

根據葉建源嘅說法,該教師入職後先得知要任教常識科,歷史知識「確有不足」;問題又嚟喇,一個教師,不論佢係教任何科目,關鍵在於,教師要備課;而備課係為咗咩呢?係為咗確保教學生嘅知識係正確!涉事教師欠缺知識,但連備課工作都做唔好,仲想解釋啲咩?如果連基本能力加同承擔都欠缺,咁好明顯係無資格當教師。

 

有心誤導 還是無心欺騙?

 

囍雨一直有懷疑,涉事教師可能唔係「知識不足」,而係有心誤導小二學生,當中嘅原因,當然離不開抹黑中國。如果係咁嘅話,情況就更為嚴重,一個又一個小二學生,咁細個就俾教師荼毒,長大以後,邊度有可能對國家有正確認識?家長又點放心將子女交俾呢啲教師?所以,不論係能力不足、欠缺承擔,定係故意為之,結論都只有一個,就係呢啲誤人子女嘅教師,應該要DQ!

 

今次再有教師被DQ,係完全唔關政治事,事件嘅重點,係教師嘅專業能力同承擔,囍雨仲想指出,今次事件如果唔係因為疫情期間要網上教學,都未必會揭發出嚟,到底仲有幾多教師喺不為人知嘅情況下「有意無意」地荼毒學生,真係一個謎!

 

圖片來源:文匯報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

37
好正
12
心心眼
5
好好笑
3
令人傷心
12
嬲爆

評論

  • 龙的傳人
    龙的傳人
    3年前
    0 回應 檢舉
    据我所知~黃教屍仲篡改了不少歷史
    • 龙的傳人
      龙的傳人
      3年前
      0 回應 檢舉
      黄老屍刪改歷史~千古罪人
      • +85297****44
        +85297****44
        3年前
        0 回應 檢舉
        間學校請智障老師教正常學生...強

        沒有更多評論

        沒有更多評論