美國不與港人「同行」?
美國不與港人「同行」?

近日,有四名年輕人嘗試去美國駐港澳總領事館尋求政治庇護但失敗,其中一個人仲係美國公民,有支持佢哋嘅組織批評美領館拒絕施援,做法「可恥」。囍雨一向較現實,覺得美國啲政客經常擺出一副「與港人同行」嘅樣子,到啲反政府人士「有事」去尋求庇護就「睬你都傻」,得到嘅回應係「幫你唔到,留低電話,保持聯絡」呢幾句說話。其實呢個先係美國嘅真面目;所謂「支援香港」,政治口號嚟啫,真係唔好咁上心。

 

與港人、美國公民割席

 

對於美國駐港澳總領事館拒絕幫助幾個或者「有案在身」嘅年輕人,囍雨覺得一啲都唔出奇,因為美國所謂「支援港人」,其實用口講就多,實則行動就唔見多;但係,當美國總領事館連美國公民都唔幫,囍雨就覺得非常奇怪,當中原因,應該係美國總領事館係怕「惹禍上身」,隨時引發外交風波,被人封館,所以一定要置身事外。

 

呢件事所反映嘅,就係美國嘅虛偽,由總統特朗普、國務卿蓬佩奧到眾議院院長佩洛西,平日都擺出一副「好支持」香港抗爭者嘅樣子,但原來當抗爭者有事去佢哋領事館尋求庇護,佢哋係即時會「叫人走」嘅。點解會咁?因為美國由頭到尾,只係視香港、香港抗爭者為「反中國」嘅一張牌,有用果時就用你,你有事就無必要幫你!

 

所以,不論是尋求庇護失敗之後接受訪問嘅「王同學」,或者其他尋求庇護失敗嘅人,已經成為咗Condom中嘅Condom,攬炒派幫唔到佢哋啲乜,美國等外部勢力又唔出手幫;囍雨想大家諗返過去一年多,年輕人以為「違法達義」有出路,走上街頭抗爭甚至做埋暴徒,結果被捕、被檢控,斷送一生前程,而由黑暴運動中得益嘅,就只有不斷食人血饅頭嘅攬炒派議員及外部勢力。用自己嘅前途、「鮮血」去幫政客上位,呢班青年依家惶恐不可終日,搞到被檢控甚至有病都唔敢睇醫生,怕被洩露行踪,為咩呢?

 

政治爛頭卒的本質

 

唔少人成日話,班出嚟衝嘅年輕人,其實只係政客、外部勢力嘅政治爛頭卒;政治爛頭卒嘅本質係咩?就係有政客為咗政治目的煽動啲年輕人去抗爭,到你被捕、被檢控就「放棄」你,無咗利用價值,當然無必要再支援你。今次幾個年輕人尋求庇護失敗嘅事例再次話俾大家聽,黑暴政客以至外部勢力,謀求嘅係政治利益,絕對唔係年輕人嘅福祉! 

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

22
好正
1
心心眼
10
好好笑
4
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • yeshugan.com@hotmail.com
    yeshugan.com@hotmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    :sweat:
    • yeshugan.com@hotmail.com
      yeshugan.com@hotmail.com
      3年前
      0 回應 檢舉
      :sweat:

      沒有更多評論

      沒有更多評論