談「港獨」是學術自由嗎?
談「港獨」是學術自由嗎?

之前有小學教師因為喺教材上「播獨」,被教育局釘牌,攬炒派包括教協出盡九牛二虎二力想保住教師,近日又有攬炒派議員喺議會上就事件質問教育局,其中民主黨立法會議員黃碧雲更批評教育局局長楊潤雄「不明白學術自由及多角度思考的意義」,囍雨想問下,散播「港獨」思想或者討論「港獨」,係咪學術自由嘅一部分呢?

 

楊潤雄:「港獨」無討論空間

 

喺噚日一個立法會會議上,其實楊潤雄已經表明,校方應向學生解釋「港獨」在港非法、在校內無討論空間,又批評部分有心人唔應該濫用學術自由或言論自由名義「播獨」,不過黃碧雲就話楊潤雄唔明白學術自由同多角度思考,囍雨反而要質疑返黃碧雲,犯法嘅事,黃碧雲想點討論呢?

 

說起「港獨」,喺未有《港區國安法》前,「港獨」已經明顯違反咗《基本法》規定,有違香港係中國不可分離的部分嘅大原則,喺呢個前提底下,學校同學生討論,繼而得出「港獨」結論,咁點算呢?至於有咗《港區國安法》後,宣揚「港獨」更加係犯法,而且係重罪,討論「港獨」分分鐘變「播獨」再變犯法,當全香港都唔應該討論、「宣獨」時,學校自然亦無討論空間。

 

學術自由非無界線

 

至於學術自由嘅問題,囍雨認為同言論自由一樣,都係有界線嘅,學術上嘅討論,會唔會、有冇必要討論違法嘅事呢?舉個例,暴徒「打砸搶燒」、私了無辜市民,如果當做學術討論,喺課堂上討論「下次示威」點樣打市民同縱火最好,應唔應該?算唔算煽動違法?囍雨無記錯嘅話,黃碧雲係喺大學教過書嘅,一個「學者」,唔知道學術自由唔係「大晒」?

 

其實講到底,攬炒派想「港獨」問題上「廣開言路」,如果唔係自己都有「獨心」,就係想靠害,等人以為討論甚至「宣獨」都無問題;但囍雨請大家諗下,如果無問題,點解班政客自己唔講、唔討論?因為有刑責㗎嘛!犯法、要承擔罪責嘅嘢,攬炒派政客梗係留俾啲「傻仔」、「傻女」做啦,對於佢哋而言,最緊要就係「守護糧支」! 


圖片來源:RTHK、網上圖片


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

24
好正
3
心心眼
4
好好笑
1
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • 龙的傳人
    龙的傳人
    3年前
    0 回應 檢舉
    黃碧云係女汉奸,賣國求栄

    沒有更多評論

    沒有更多評論