天網恢恢 「著草」變直接送中
天網恢恢 「著草」變直接送中

一班黑暴分子,好似電影橋段入面嘅主角咁坐船「著草」去台灣,可惜佢哋未到台灣,就被中國海警截獲、拘捕,而喺被捕人士當中,竟然包括涉違「港區國安法」、同《壹傳媒》黎智英同日被捕嘅「香港故事」成員李宇軒,亦包括灣仔汽油彈案被告同埋華仁書院炸彈案等疑犯。真係估唔到,一班成日話要「反送中」嘅人,如今「自動送中」,所以話呢,天網恢恢,但往往疏而不漏!


12名疑犯「落網」


據報,被拘捕嘅11男1女,全部都係有案在身,既有涉嫌暴動嘅港大學生﹐亦有涉嫌企圖縱火嘅中學生,更有消息指,被捕者中有四人係「屠龍小隊」成員。呢班人乘坐由本港黑幫安排嘅快艇,打算偷渡到台灣後申請政治庇護,但佢哋喺果洲群島對開內地水域被截獲,成為首度有黑暴人士喺深圳被扣查,案件將會喺內地法院審理。簡單而言,就係一班黑暴甚至「港獨」分子「自動送中」。


老實講,呢班「有案在身」嘅人,擺到明就係想逃避罪責所以先「著草」去台灣,不過,佢哋依家好明顯係錯晒喇!因為根據內地刑法,公安局可以刑事責任對偷渡者立案追責,判處一年以下有期徒刑,之後先再遣返香港;即係呢班人可能先會喺內地坐監坐一段時間,再遣返香港受審,囍雨就覺得,佢哋絕對係自己攞嚟。


自去年中《逃犯條例》修訂風波開始,攬炒派就抹黑條例修訂係「送中」條例,點都唔可以俾修訂通過,但依家一班打住「反送中」旗幟嘅人「自動送中」,實在相當諷刺。囍雨就認為,如果一班人涉嫌犯案,以為自己走去台灣就無事,實在太天真。第一,能唔能夠去到台灣,未知;第二,去到台灣係咪真係有人接收自己,都係未知。萬一失敗,即係好似今次咁,仲要面臨雙重罪責,囍雨真心想知道,到底係邊個教佢哋咁做,搞到佢哋要「先送中」,再返香港受審呢?


黑暴害人 影響一生


其實,事件嘅本質,就係一班年輕人因為攬炒派政客、媒體唆擺而走上違法黑暴之路,一步錯,之後就「步步皆錯」;講到呢度,大家真係要記得繼續譴責戴耀廷、梁家傑同楊岳橋呢啲「煽暴」政客,佢哋就「高高在上」、盡享政治光環及紅利,其他人就要「孭住罪責」著草,甚至入獄。囍雨又係果句,黑暴害人,影響一生! 

 

圖片來源:新華社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

44
嬲爆
6
超無奈
11
無意見

評論