攬炒派總辭東拉西扯 原來玩「拖字訣」!
攬炒派總辭東拉西扯 原來玩「拖字訣」!

對於攬炒派會唔會總辭嘅問題,囍雨一早已經講過,橫睇掂睇,佢哋都係唔想辭,激進抗爭派逼宮想佢哋辭,係一回事;但做緊議員嘅攬炒派政客,凡事「先向錢看」,則係一個現實問題。噚日全國人大常委會宣布全體議員繼續履職「不少於一年」,包括被DQ嘅議員,都可以做多年;事件吊詭嘅地方在於,攬炒派議員講明做法與《基本法》相違,但竟然唔總辭,而係話「會從不同渠道了解民意,詳細研究後再決定下一步行動」,即係想點?拖完一輪,然後扮無奈接受延任?

 

不斷攻訐 卻又戀棧權位?

 

囍雨上網睇咗所謂嘅「民主派聯合聲明」,簡單嚟講,佢哋嘅指控包括「港府自製的憲制漏洞下無中生有」、「人大決定是毫無必要,架空了兩制下的特區憲制」、「與《基本法》第69條『每屆任期四年』的規定相違」、「第五年的議會也不復有民意授權」等等,但講咗咁多嘢,係咪要總辭呢?原來唔係,佢哋喺結尾只係一句「民主派會從不同渠道了解民意,詳細研究後再決定下一步行動」,即係唔辭職、睇定啲先!

 

從以上聲明可見,攬炒派議員對押後選舉、俾現任議員「延任」有相當大嘅反對意見,囍雨唔明白,既然咁唔滿意政府延任安排,咁委屈佢哋,點解佢哋唔總辭呢?要表達不滿意見,就係唔好參與未來一年嘅立法會工作,甚至即刻辭職,點解攬炒派仲要「研究」下先?

 

有分析就指出,攬炒派呢個聲明,簡單啲嚟講,就係拖字訣,依家不斷話傾下先、諗下先,最可能嘅結果,就係拖下拖下,攬炒派就話自己為咗「保住關鍵否決權」、「喺議會監察政府」及「寸土必爭」等等,然後繼續做「中華人民共和國香港特別行政區立法會議員」,呢個預測,大家信唔信?囍雨就覺得好有可能發生!

 

黎智英歸位 攬炒派歸邊

 

攬炒派金主、大台兼黨鞭黎智英啱啱成功保釋外出,金主歸位,攬炒派會唔會好快得到指示,然後得到共識,要「忍辱負重」,繼續做議員?按攬炒派嘅「個性」,會!按攬炒派實況,例如有人將失業,有人要供豪宅,更加會「留任」!如果覺得囍雨有講錯,唔緊要,攬炒派大可總辭俾全港市民睇,以示決心! 


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

9
搞笑咩
7
嬲爆
3
無意見

評論