要攬炒派總辭?別說笑了!
要攬炒派總辭?別說笑了!

抗爭,攬炒,有人話呢兩樣嘢係攬炒派嘅行動綱領,廣男話錯,而且錯晒,呢兩樣嘢,只係攬炒派嘅政治口號!近日,關於有聲音要求攬炒派議員總辭,但攬炒派議員態度曖曖昧昧,廣男覺得只要政府願意委任佢哋做多年,就算外界聲音有幾反對,佢哋一樣會「繼續做」。最新消息,係較為近「抗爭派」嘅議員朱凱廸都表態喇,不過,佢完全無講到會辭職,其意思甚有「留後路」嘅感覺,廣男想問朱凱廸一句,佢唔係講過港人要有「跳崖嘅勇氣」咩?做乜佢自己唔跳?

朱凱廸「縮了」?

為免廣男演繹朱凱廸說話時「有所曲解」,廣男就喺度原文照錄朱凱廸喺接受媒體訪問嘅時候講咩,等大家自己判斷:

曾參與民主派會議商討立法會延任問題的朱凱廸稱,相信昨日黎智英被捕及《蘋果》遭搜查一事,會令更多市民支持民主派杯葛延續工作的立法會。朱指本來認為在香港整體自由,包括言論、新聞及學術自由收縮的情況下,杯葛或參與立法會都屬次要,反而是立法會選舉被取消,切斷了民主派透過選舉重組的問題才是關鍵。

對於朱凱廸呢個說法,廣男首先想問一句,「杯葛或參與立法會都屬次要」,呢句到底係咩意思,即係辭職定唔辭職,會接受委任定唔接受?朱凱廸叫人「跳崖」果時,好型的,點解依家講到自己議席、薪酬問題,就即刻態度咁曖昧,佢叫港人跳崖,但自己就可能想繼續享受「高薪厚祿」?如果真係咁,好「衰仔」啫!

所以話呢,抗爭派?係笑話!乜嘢「狹路相逢,勇者勝」,更加係大笑話,其他人笑朱凱廸呢啲政客,唔緊要,總知佢就係唔表態話總辭,可悲嘅係,唔少支持者過去一年相信攬炒派、抗爭派而去抗爭,但到最後,呢班人擺出嚟個勢,簡單嚟講就係戀棧權位,真係「令人失望」

涂謹申說漏了咀?

有傳媒報道,民主黨立法會議員涂謹申表示支持者「傾向反對派議員全部留任的人佔較多」,呢個係咪民主黨立場,又係咪朱凱廸嘅立場?如果朱凱廸覺得其他人誤會佢,睇少咗佢嘅抗爭決心,好簡單,辭職啦!話俾人聽,「崖,係咁跳嘅」,否則,唔好扮抗爭派喇,擺明就係好需要議會份人工嘅「出糧派」咋!

原圖:文匯報

請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk


16
嬲爆
2
超無奈
1
無意見

評論